Pages

Breaking News

5 SKVĚLÝCH PRODUKTŮ NA LÉTO

Musím říct, že mě Blogger začíná docela rozčilovat, protože už nějakou dobu extrémně snižuje kvalitu fotek. 😡 Ještě pár týdnů dozadu šlo kvalitu fotky upravit přes html kód a bylo to v pohodě, ale teď už ani to nefunguje, takže jsem musela nahrát fotky přes flickr a konečně ty fotky zase vypadají k světu. Děje se tohle taky někomu? No každopádně, dnes vám chci ukázat pár, přesněji řečeno pět, produktů, které mi dělají skvělou službu teď v létě a budu ráda, když mi také dáte vědět, co teď používáte rádi vy! 😍

NARS EXPOSED CHEEK PALETTE
Na tuhle paletku jsem měla zálusk už od té doby, co jsem ji poprvé viděla na fotkách. Česká Sephora ji dlouho neměla, pak byla často na anglických eshopech vyprodaná a tak jsem se už rozloučila s tím, že ji někdy budu mít a teď nedávno jsem ji viděla dokonce ve slevě a tak jsem neváhala a sáhla po ní, i když jsem na ni četla různé recenze. Někdo ji miluje a někdo na ni nadává, že je hrozná a není to kvalita Narsu, tak jak nejlépe zjistit, co je pravda, než na vlastní kůži. 😅 Paletka obsahuje 6 odstínů - jeden rozjasňovač a pět tvářenek, nicméně se dají použít i jako oční stíny, což je skvělé zejména na cestách, že vám stačí jedna paletka, se jejíž pomocí si uděláte tvářenku, bronzer, rozjasňovač i oční stíny. Odstíny na první pohled v panu vypadají dost divoce, ale reálně takové nejsou. Mají gelovou texturu, díky které jsou ty barvy právě takové "průhledné", což teda asi některým lidem vadí a já vlastně nechápu proč, když tahle paletka není nikde prezentována jako full pigment produkt. (?) Já si osobně nemyslím, že by ta paletka byla špatně pigmentovaná. Vzhledem k textuře je pigmentovaná až až a navíc jde skvěle vrstvit, takže není problém s ní udělat něco výraznějšího. Vůbec nepráší a na pleti vypadá skvěle a přirozeně a já jsem z ní vážně nadšená, teď na léto je to skvělá paletka a klidně bych si ji koupila znovu. Jestli na ní někde narazíte, rozhodně neváhejte a běžte do ní, je to pecka.


BIORE BLUE AGAVE MASK
Miluju masky všeho druhu, ale v létě mě hodně baví ty, které na obličeji chladí! Tohle je přesně jedna z nich a na letní večery, kdy si chcete dopřát trochu péče, je skvělá. Maska má našlehanou texturu, která se na pleti dobře roztírá. Někdy ji nechávám na pleti pár minut, někdy i hodinu a je super, že nijak nedráždí pleť ani po delší době. Čím déle ji na pleti máte, tak mi přijde, že tím více zaschne a pak nejde smýt tak dobře, ale není to nic hrozného a nevadí mi to. Pleť je po použití osvěžená, vyčištěná a hebká. A jako bonus má skvělou modrou barvu!

URBAN DECAY ALL NIGHTER SETTING SPRAY
Udržet makeup na pleti v horkém počasí je občas výzva, ale díky All Nighteru to není zas takový problém. 💥💦 Musím říct, že jsem už vyzkoušela mnoho fixačních sprejů a nikdy mi žádný nefungoval tak jako All Nighter, který makeup velmi dobře zafixuje a vydrží pak mnohem déle. Samozřejmě, jen samotný fixační sprej vás nezpasí, je potřeba mít kvalitní základ, jehož výdrž fixační sprej pouze prodlouží a umožní, aby váš makeup vypadal lépe po delší dobu. I přesto, že sprej obsahuje alkohol, tak pleť nevysušuje a ani po alkoholu nesmrdí, což oceňuju. Má jemný mist, na pleti rychle zaschne a hlavně nelepí! TIP: zafixujte sprejem makeup a obličej následně vysušte teplým vzduchem z fénu, udělá to neskutečný finish, nemáte zač 😄

AVENE TERMÁLNÍ VODA
Voda ve spreji je absolutní must have na léto. Teď už se tenhle typ produktu dá sehnat i běžně v drogerii, kde sice nedostanete termální vodu, ale je to levné a na celé tělo je to v pohodě. Já ale nejraději používám právě termální vodu od Avene, protože mě nejen osvěží, ale díky svému složení dokáže zklidnit třeba spálenou pokožku. Musím přiznat, že s touhle termální vodou mám takový love hate relationship. Absolutně miluju obsah a už jsem si mnohokrát vyzkoušela, že to není jen obyčejná voda, ale.. ten rozprašovač! Je hrozný a nesnáším ho, vždycky chvíli funguje tak, jak má, ale po pár použitích se s ním něco stane a už z něj nevychází jemný rozprach, jako na začátku. O tomto problému jsem psala i přímo do Avene, kde mi ale řekli, že musím mít jen vadný kus, no pokud ano, tak každé balení, které si koupím je vadné.. Trošku mě mrzí, že voda ve spreji z DM má mnohem lepší mist než voda za dvě stovky z lékárny, každopádně tahle od Avene je fakt skvělá a i přes ten příšerný rozprašovač ji stále kupuji dokola. 🙈

RITUALS KARMA TŘPYTIVÝ OLEJ
Miluji efekt třpytivých olejů na těle. 😍 Tenhle třpytivý olej na tělo od Rituals si v létě rozhodně zamilujete, protože právě díky zlatým třpytkám s ním opálená kůže bude vypadat ještě lépe a neopálená nebude vypadat tak hrozně, haha. Olej není vůbec mastný a je moc příjemný na kůži. Pokožku vyživuje a ta je pak neskutečně jemná. Voní svěže po lotosu a bílém čaji, hezká jemná vůně, nic vlezlého. Jediné, co mě štve, tak je, že se mi z té lahvičky ošoupal nápis, což bych čekala u nějakého levného výrobku, ale tak hlavní je, že ten obsah je super!


IMG_5823

insta @hautebasicsblog

2 komentáře:

Thank you for your feedback! :)