Pages

Breaking News

DO NOT BUY THIS | 4

Dnes pro vás mám opět článek s několika produkty, které mi nevyhovovaly. Já takové články mám ráda, protože pak vím, za co peníze neutrácet a podle statistik vy také, tak čtěte dál a dozvíte se, co mi nevyhovovalo tentokrát. 👋

URBAN DECAY BROW BLADE
Z jedné strany fix, z druhé tenká tužka, kombinací obou produktů byste měli vytvořit dokonale přirozené obočí. Bohužel mně se s tím moc dobře nepracuje. Abych nebyla úplně negativní tak mikro tužka je v pořádku, ne moc měkká, ne moc tvrdá, dobře se s ní kreslí a i přesto, že tolik neubývá, je jí tam prostě strašně malinko (za tu cenu!). S tou fixou vlastně taky není nic v nepořádku, netřepí se, dobře kreslí, nevysychá, ale když se s ní snažím vykreslit jednotlivé chloupky, tak mi to zabere strašně moc času a nakonec to stejně nevypadá tak, jak bych chtěla. Obočí se mi pak zdá víc nepřirozené než přirozené. Navíc mi tu taky chybí kartáček na pročesání obočí, který jsem si na tužkách oblíbila. Pokud je někdo z vás větší talent než já, tak to třeba zkuste a budete spokojené, viděla jsem několik lidí, co si fixou udělají moc pěkné obočí, ale mně tento typ produktu prostě nesedl, nevypadá to na mém obočí hezky a raději zůstanu u klasických tužek na obočí, se kterými to jde mnohem snáze a rychleji.

MAC FIX+ 
Další produkt, na který jsem se tolik těšila a nejsem z něj moc nadšená je Mac fix+. Je primárně určen na zafixování makeupu, ale na to mi absolutně nevyhovuje a to z několika důvodů - má naprosto otřesný rozprašovač a vůbec se nejedná o jemnou mlhu, což mi vadí a za druhé ta vodička trochu lepí a já nemám ráda na obličeji cokoliv lepivého a už vůbec ne na zapudrovaném obličeji, který jsem zapudrovala právě proto, aby nelepil. Párkrát jsem to vyzkoušela a i kdybych překousla to, že to není jemná mlha a lepí, tak se mi nezdá, že fixuje a dokonce mi ani nepřijde, že by makeup po použití vypadal lépe. Dopoužívám ho ve dnech, kdy nemám nalíčený obličej jako osvěžení/hydratci, ale back up rozhodně ve skříni nemám.

BALEA SUCHÝ ŠAMPON BLOOMY DREAMS
Suchý šampon používám docela často a ráda. Můj úplně nejoblíbenější je od Batiste, ale chtěla jsem vyzkoušet i nějaký jiný, co kdyby se náhodou osvědčil více. 😄 Volba padla na tento, ale bohužel mi moc nevyhovuje. Abych na vlasech viděla nějaký efekt, musím ho použít strašně moc, přesto mám pocit, že nikdy nedosáhnu požadovaného výsledku. Takže náhradu za Batiste jsem stále nenašla a asi ho budu už používat do konce života, protože je to snad jediný suchý šampon, na který je spoleh.

MISS SPORTY STRETCH IT! ŘASENKA
Od Miss sporty mám ráda jejich žlutou řasenku a tak jsem si říkala, že by mohly být dobré i jiné. Vybrala jsem si tuhle fialovou, protože se mi líbil její kartáček, který má tvar přesýpacích hodin a připomínal mi podobné dražší řasenky. Ta řasenka vlastně není úplně špatná, protože by měla řasy prodloužit a to dělá docela dobře, ale nevyhovuje mým potřebám. Já od řasenky očekávám, že mi řasy prodlouží a pořádně zahustí. Chci, aby mé řasy byly výrazné a toho prostě s touto řasenkou nedocílíte. Tahle řasenka vám udělá docela pěkně dlouhé řasy a trochu je zvýrazní, ale stále budou vypadat hodně přirozeně. Navíc se mi řasenka obtiskává na kůži na víčku, což mě docela otravuje. I přes to, že se rozmazává, tak pak jde hůře odlíčit. 🙅

REVOLUTION PUDR
Pudry z drogerie sice ráda zkouším, ale ještě jsem nenašla jeden jediný, který by mi vyhovoval na 100 % a vždy je tam nějaké ale a tento pudr není výjimkou. Na první pohled se jedná o matující transparentní pudr na obličej, ale vlastně nedělá ani jedno. Tenhle pudr má neskutečně divnou konzistenci a přijde mi mastný. Jsem zvyklá na jemné a sametové pudry a tohle rozhodně není ten případ. To, že má takovou divnou konzistenci nejspíše způsobuje to, že právě moc nematuje. Musela bych si na obličej dát asi tak půlku balení a stejně bych nedosáhla zapudrovaného makeupu. Druhá věc je to, že bohužel na obličeji zanechává nevzhledný bílý nádech, bílé stopy. Abych byla přesná, tak na pudru se nikde nepíše slovo transparentní, takže mu to asi nemůžu mít úplně za zlé, ale pudr, který dělá něco takového, tak pro mě není prostě dobrý pudr, tečka. Ještě jsem si koupila zabarvený, tak uvidíme, jestli třeba ten bude o kus lepší, ale moc tomu nevěřím a vám rozhodně nákup tohoto pudru nedoporučuju.

                         

Znáte tyto produkty? Co nesedlo v poslední době vám?

insta @hautebasicsblog


3 komentáře:

  1. A akurát som minule na ten suchý šampon pozerala, že či nevyskušam. Ja inak používam Niveu suchý a velmi som s nim spokojna. Odporučam skusit, ak si ešte nemala.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda takové články. Na suchý šampon od Balei jsem se už dívala, ale naštěstí jsem odolala. Taky používám Batiste, s ním jsem zatím nejvíce spokojená. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)