Pages

Breaking News

HAIR CARE NEW IN

Dnes vám chci ukázat pár vlasových přípravků, které jsem si nedávno objednala. Vlasům jsem nikdy tolik péče nevěnovala a tak je ten pravý čas začít, protože jak se říká - vlasy jsou korunou krásy. Musím říct, že poslední dobou kosmetiku skoro vůbec nekupuji nebo rozhodně ne v takové míře jako dřív. Samozřejmě, že když mi něco dojde, tak si to zajdu koupit, ale už nekupuji milion věcí do zásoby. Mám totiž doma neskutečné množství různých produktů, které jsem se rozhodla konečně spotřebovat a mám radost, že se mi to docela daří, i když to jde strašně pomalu. Až do teď jsem si neuvědomovala, jak dlouho mi trvá spotřebovat pudr nebo tělový krém. Vidím to až teď, kdy chci spotřebovat jednu věc, která prostě neubývá a na mě už čeká v zásobě dalších sedm nových! haha Tak by mě zajímalo, jak to vnímáte vy? Ale teď už k tomu, co jsem koupila.

1. MALIBU C UN-DO-GOO ŠAMPON
O Malibu C se teď docela hodně mluví díky jejich salonnímu ošetření, které vám z vlasů dostane všechny nerozpustné silikony a jiné látky, které na vlasech nemají co dělat a ulpívají na vlasech z levných a nekvalitních drogerkových produktů na vlasy. Tenhle šampon určitě nebude mít takový efekt jako celé to ošetření, ale možná při pravidelném používání by to nějaký efekt mít mohlo. Měl by se používat jednou týdně a po použití tohoto šamponu se doporučuje použít na vlasy nějakou silně hydratační masku.

2. MALIBU C COLOR-LOCK MASKA
Od této značky jsem kromě šamponu vzala také vzorek téhle masky Color-lock. Měla by prodloužit výdrž a intenzitu barvy a je určena pro velmi poškozené vlasy, takže se těším, jaká bude.

3. WELLA INVIGO COLOR BRILLIANCE ŠAMPON A KONDICIONÉR
Dlouho jsem také chtěla zkusit nějakou řadu od Welly a tak jsem sáhla po Invigo Color Brilliance. Je to řada určená pro barvené vlasy. Já zvolila variantu pro jemné/normální vlasy, ale mají i pro husté, což je super. Moc se mi líbí ty jednobarevné obaly a musím říct, že jsem nadšená z obalu kondicionéru. Nemám ráda, když výrobci dávají kondicionér do stejných bytelných lahví jako šampony, protože pak ta lahev nejde pořádně zmáčknout a musím s tím bojovat, abych ten kondicionér dostala ven. Teď jsem měla kondicionér třeba od Lee Stafford nebo od Alterny a i když jsem s nimi byla spokojná, už bych si je asi nepořídíla právě kvůli tomu pitomému obalu. Takže potlesk za to, že tady u toho někdo přemýšlel a zvolil obal, který je user friendly a snad budou super i samotné produkty uvnitř.

4. WELLA INVIGO NUTRI-ENRICH MASKA
Masku jsem zvolila z řady Invigo Nutri-Enrich. Je to hloubkově vyživující maska, která je vhodná pro suché a namáhané vlasy. Chtěla jsem vzít i šampon a kondicionér z této řady, ale bála jsem se, aby to už pro mé vlasy nebylo moc a zbytečně se mi nemastily, takže jsem sáhla jen po této masce, ale když bude dobrá, určitě příště zkusím i další produkty z této řady.

5. WELLA THERMAL IMAGE TERMOOCHRANNÝ SPREJ
Vzhledem k tomu, že vlasy tepelně upravuji, tak nezapomínám ani na tepelnou ochranu. Tenhle termoochranný sprej už jsem několikrát měla a byla jsem s ním spokojená, takže jsem ho objednala znovu. Je dvoufázový, takže je potřeba ho před použitím protřepat. Vlasy hydratuje, chrání, dodává jim lesk a lehce také fixuje. Oceňuji také kvalitní střičku, která dělá jemnou mlhu.




Jakou péči používáte na své vlasy?

insta @hautebasicsblog



2 komentáře:

  1. Od Welly jsem právě ještě nic nezkoušela.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Objednala jsi skvělé produkty, se kterými nemám žádnou zkušenost a v podstatě je vidím i poprvé. Já teď na své vlasy používám značku Dove a jsem velmi spokojená. Vlasové masky mám nejraději ty od Garnier s přírodnějším složením. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)