Pages

Breaking News

RUFFLE SLEEVE TOP

Když si chci obléknout něco pohodlného do města, většinou sáhnu po džínách. Tyhle od Pepe Jeans jsou jedny z mých nejoblíbenějších vůbec a nosím je opravdu často. Také mě teď hodně baví trend volánů, takže jsem zvolila tohle světle modré tričko, které má právě takové rukávy a celý outfit je hned zajímavější. Musím ale říct, že žehlit ty rukávy je vážně neskutečné peklo. Obyčejné bílé Conversky jsou už klasika a na běhání po městě jsou jako dělané. Crossbody kabelka je ze Zary, kterou jsem si koupila už, tuším, někdy minulý rok a i když ji moc nenosím, protože se do ní skoro nic nevejde, tak se mi moc líbí a jsem ráda, že jsem ji po dlouhé době zase vyvětrala. Myslím, že k celému outfitu vypadá skvěle! 


 



H&M t-shirt, sunnies
PEPE JEANS jeans
ZARA bag
MARC JACOBS watch
CONVERSE shoes
TIFFANY ring




insta @hautebasicsblog


2 komentáře:

Thank you for your feedback! :)