Pages

Breaking News

KIEHL'S TOP 3


Dnes vám chci ukázat tři moje oblíbené produkty od Kiehl's, které teď používám a jsem s nimi neskutečně spokojená a rozhodně byste o nich měli vědět také, protože dělají s pletí doslova zazráky! Kosmetiku od Kiehl's už nějakou dobu používám a ještě jsem nenarazila na nic, co by byl vyloženě přešlap, ale tohle jsou teď moje tři nejoblíbenější produkty, za které bych dala ruku do ohně.

1) CALENDULA DEEP CLEANSING FOAMING FACE WASH
Úplný základ je perfektně vyčistěná pleť a k tomu používám tento hloubkově čisticí gel na obličej s měsíčkem lékařským. Používám ho hlavně v kombinaci s Clarisonicem a spolu tvoří perfektní dvojku. Pleť vyčistí důkladně od zbytku makeupu, pleť je po použití hladká, nijak nepne, je zklidněná a není vysušená. Gel dobře pění, hezky voní a má pumpičku, takže se dobře dávkuje, a co je nejlepší, skoro vůbec neubývá!

2) MIDNIGHT RECOVERY CONCENTRATE
Tohle sérum jsem už kdysi zkoušela a nechápala jsem, co na něm všichni vidí. Teď, o pár let později, jsem ho zkusila znovu a vzhledem k tomu, že mám pleť o těch několik let starší, tak už chápu, co na něm všichni vidí. Je to zázrak, který udělá s vaší pletí divy už za jednu jedinou noc. Je to olejíček, který není vyloženě mastný a je na pleti moc příjemný. Přes noc se vstřebá a ráno se probouzím s pletí, která vypadá jako by na ní byl nějaký Snapchat filtr. A to jako vážně, nepřeháním. Pleť je jemná, vyhlazená, glowy, prostě krásná. Pro někoho by mohla být překážkou celkem silná levandulová vůně, ale mně je příjemná a hezky se mi pak usíná. Je to můj holy grail v noční péči a určitě to není mé poslední balení.

3) CEAMY EYE TREATMENT
Oční krém, který je oblíbený snad všemi skincare blogerkami. Konečně jsem ho také mohla vyzkoušet a zamilovala jsem se do něj hned na první použití. Asi to není úplně důležité, ale má strašně hezkou barvu. Světlounce zelenou. Je sice na první pohled takový hutný a mastný, ale když ho chvíli mezi prsty rozehřejete, tak se nějakým způsobem rozteče a změní konzistenci z té hutné na takovou lehkou a vodovitou. Vůbec tenhle proces nechápu, ale strašně mě baví. Skvěle hydratuje oční okolí, neštípe v očích a mám pocit, že úspěšně redukuje kruhy pod očima. Občas ho i v silnější vrstvě používám jako masku pod oči. Je fakt skvělý a určitě ho nemám naposled, lepší oční krém jsem ještě neměla. 

Jaké produkty od Kiehl's máte rádi vy?

insta @hautebasicsblog

1 komentář:

  1. Kiehls mě láká už opravdu strašně dlouho. Midnight recovery je snad první položka na mém wishlistu. Stále jsem se k tomu ale nějak nedostala. Už ale musím :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)