Pages

Breaking News

PINK SKIRT

 I když je dnešní outfit takový netradiční, tak mě dost baví! Zkombinovala jsem džínovou košili s džínovýma šortkama a přes to oblékla tuhle růžovou průhlednou sukni z Coachella kolekce, kterou jsem ulovila ve slevách. Asi se to nebude líbit úplně každému, ale já jsem z této kombinace naprosto nadšená. Dalším úlovkem ze slev jsou tyhle podpatky ze Zary, do kterých jsem se zamilovala a odhodlala si je koupit, až když už byly v Praze téměř vyprodané. Klasika. To mě ale nezastavilo a i tak jsem je přece jen ulovila! Myslím, že k tomuhle outfitu vypadají skvěle a k mému překvapení jsou i dost pohodlné, takže do města ideál!


HOLLISTER shirt
H&M skirt, shorts, sunnies
ZARA heels
TRUSSARDI bag
MARC JACOBS watch



insta @hautebasicsblog


1 komentář:

  1. Nějakou takovou sukni si chci pořídit, ale nemám odvahu. Já obecně moc na sukně a šaty nejsem, mám obavy, že bych se musela moc hlídat, jestli se mi díky větru nenadzvedne, atd.. :-D Ale tahle je fakt parádní, akorát nevím, jak je to s její délkou, aby mi nebyla dlouhá, kdybych zvolila právě tuhle podle tvého outfitu :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)