Pages

Breaking News

DENIM DRESS

Už je to celkem dlouho, co jsem naposledy přidala nějaký outfit. Je to totiž celkem časově náročné, ne vždy na to mám čas a také ne vždy mám po ruce někoho, kdo je schopný fotit takové fotky, jaké si já představuju. Když už to ale vyjde, tak mě to neskutečně baví a právě outfit posty přidávám snad úplně nejraději. Tyhle fotky jsou focené na opuštěném nádraží, které se mi sice nejprve moc nepozdávalo, ale myslím, že nevypadá na fotce vůbec špatně a výsledek se mi vážně líbí. Co vy na to? Jinak tentokrát jsem zvolila tyhle denimové šaty, které jsou na léto jako stvořené. Po několika letech jsem také ze skříně konečně vytáhla oranžovou kabelku, kterou jsem dříve tak strašně chtěla, ale nikdy si ji nevzala. Myslím, ale že právě k těmto šatům vypadá bezdvadně!





LINDEX dress
H&M sunnies
MANGO bag
RESERVED shoes



insta @hautebasicsblog


2 komentáře:

  1. Ty šaty vypadají fakt bezvadně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já na tento styl moc nejsem, ale sluší šaty ti sluší, i když já sama bych si je na sebe nevzala :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)