Pages

Breaking News

BEAUTY FAVES | JULY

Po negativní vlně a o několik týdnů později jsem tu zase s novým článkem a dnes vám chci ukázat moje oblíbené produkty, které jsem objevila tento měsíc a myslím, že byste o nich měli určitě vědět také! Tak pojďme na to 💣



TREND IT UP Coco bronze glitter nail polish 
Miluju všechno třpytivé a v létě to platí dvakrát tolik. Proto třpytivý lak na nehty je jasná volba. Trend it up přišlo s limitovanou edicí Coco bronze, ve které bylo několik laků a mě nejvíce zaujaly odstíny 010 a 030. I když vypadají stejně, tak jeden má spíše stříbrné odlesky a ten druhý je více do zlata. Rychle zasychají, mají super výdrž a na sluníčku se hezky třyptí. Pokud si pospíšíte, tak je ještě určitě seženete. 



MARC JACOBS Daisy Eau so fresh EDT
Tuhle Daisy mám asi ze všech těch různých verzí nejraději a už ji opakovaně používám několikáté jaro/léto. Je to vůně stvořená přesně pro tohle období, na podzim a zimu používám jiné parfémy. A navíc má boží flakonek, který vypadá na poličce skvěle. Pokud ji neznáte, určitě ji zkuste!

BENEFIT Hoola bronzer
Jestli bych si měla vybrat jeden produkt, který budu používat na obličej celé léto, byl by to právě bronzer. Ráda je střídám a nemám jen jednoho oblíbence, ale teď mě zrovna baví právě Hoola. I když se zdá, že je tmavý a oranžový, tak ve skutečnosti takový vůbec není a můžu ho nosit i když jsem úplně bílá. Na obličeji vypadá úplně přirozeně. Je jemně mletý a pigmentovany tak akorát, takže si můžete barvu navrstvit podle libosti. Jediné, co mě na něm štve, tak je ten papírový obal. Vím, že k Benefitu patří, ale je tak šíleně nepraktické a tak špatně se zavírá.. 



ASTRID regenerační pěna po opalování
Po opalování je vždy dobré pokožku hydratovat a zklidnit ji. V létě nevyhledávám mléka a těžká tělová másla, takže tenhle sprej byla jasná volba. Obsahuje panthenol, který zklidňuje pokožku. Díky spreji se rychle a bez problému aplikuje, nelepí a rychle se vstřebává. Pokožku zanechává jemnou a hydratovanou a dokonce se mi po něm ani neoloupala má spálená záda. 🙈

ROSSMANN štětec
Štětce z drogerií nevyhledávám, protože se mi nikdy nezdály dostatečně kvalitní. Tenhle štětec se ke mně dostal úplnou náhodou a moc jsem nevěřila, že by mohl být dobrý. Jenže je naprosto skvělý. Používám ho hlavně na bronzer, který se mi s ním aplikuje výborně. Je jemný, hustý!, nepelichá, je akorát veliký, nerozpadá se a stojí jen 80Kč! Rozhodně potřebuji ještě jeden.


Jaké laky nosíte v létě nejraději vy?

insta @hautebasicsblog



3 komentáře:

  1. Trend it up laky na nehty jsou nádherné :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. tiež mám rada trblietavé veci, tie laky vyzerajú krásne <3 a taktiež by so už rada skúsila aj bronzér hoola <3

    OdpovědětVymazat
  3. Bronzer od Benefit bych chtěla v budoucnu zkusit, snad mi i jeho obal bude vyhovovat :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)