Pages

Breaking News

TO SI NEKUPUJTE | VOL. 2


Vzhledem k tomu, že se Vám minulý článek na tohle téma líbil, tak tu pro vás mám druhý díl. Produktů, se kterými nejsem spokojená mám doma dost a tak proč vám je neukázat. Většinou se píše jen o těch dobrých produktech a pak to vypadá, že je každý se vším spokojený a všechno je super, ale myslím, že to tak není a určitě se i najde hodně těch špatných produktů. Tak pojďme zas na několik z nich!


NIVEA micelární čiticí pleťové ubrousky na oči, rty a tvář

Ubrousky na odličování používám hodně, hodně sporadicky. Myslím, že ubrouskem se prostě nikdy nemůžete kvalitně odlíčit a kvalitní odlíčení je základ všeho. Ten samotný ubrousek není špatný a je tak středně mokrý, takže jo, proti tomu nic nemám. Ale neskutečně smrdí po alkoholu a ještě aby ne, když první dvě ingredience jsou voda a alkohol! Já nevím, jak vy, ale tvář si s tímhle moc odličovat nechci a už vůbec ne oči. 😱👎 A tak s nimi utírám swatche z ruky, na to jsou celkem dobré.

TREACLEMOON wild cherry magic
Ani mně nemohla tahle celkem nová značka ujít a tak jsem si koupila tenhle malý krém, protože mi přišel roztomilý a byl růžový, že jo. No a jsem ráda, že jsem si koupila jen tohle malé balení, protože je  h r o z ný. Sice poměrně příjemně voní, ale je celý takový ulepený a vůbec nehydratuje, takže nevidím jediný důvod proč bych ho měla mít ráda a nechápu, co na nich každý vidí. Možná zkusím ty jejich sprcháče, které by nemusely být špatné, ale krémy od této značky už nechci ani vidět.

ALVERDE matt lipstick
Někde jsem o téhle tužce četla, že je dobrá, tak jsem běžela a koupila. Na mě je celkem tmavá, tak jsem skočila ještě pro ten světlejší odstín, no a není dobrá ani jedna. 😂  Řekla bych, že teda ta tmavší má nějaké lepší složení/texturu, což moc nechápu, když je to jeden a ten samý produkt, protože se mi na rtech nesráží do vrásek, což ta světlá dělá a hodně. Jinak celkem obě flekatí a dost mi vysušují rty. No na rty si můžete určitě koupit něco daleko lepšího. Vyzkoušeno za vás.

MISSHA perfect cover BB cream 
Dlouho jsem toužila vyzkoušet nějaký opravdový asijský BB cream a musím říct, že z něj nejsem vůbec nadšená. Jako jo, barevně mi sedí, dobře se roztírá, slušně kryje, má vysokou spf ochranu a dobře na pleti vypadá. Teď si asi musíte říkat, že jsem blázen a co mi na něm teda vadí. No, vadí mi to, že stačí, abych ho nosila tak dva dny a to, co mi udělá s pletí je šílený. Nevím, čím to je, jestli tím složením nebo tím vysokým spf, ale každopádně tohle mi už na obličej nesmí. Ne nadarmo se říká, že asijské krémy mají vysoké krytí právě proto, protože jakmile je začnete používat, bez vysokého krytí už nedáte ani ránu. 😅

HUMAN+KIND lip balm orange
Další věc na rty, která mě neoslovila. Hezky voní po pomerančích a je na rtech příjemný, to jo. Ale od balzámu čekám, že mi rty bude hydratovat a tenhle dělá přesný opak, takže po jednom dni používání tohohle zmetka, si můžu rty další týden léčit. 😅

MR. BLANCTEETH bamboo charcoal whitening polish
Tímhle by si člověk měl vyčistit zuby ještě než použije klasickou zubní pastu. Mělo by vám to bělit zuby, udržovat zdravé dásně a také dodat svěží pocit v puse. Je to krok navíc, na který mám málokdy čas a chuť a vlastně ani nemám pocit, že by mi to bylo něčím prospěšné. Mám sice jen tenhle malý vzorek, který nevydrží tak dlouho, abych mohla pozorovat nějaké účinky, ale už teď se mi to zdá jako zbytečný produkt a vím, že plné balení bych si určitě nekoupila. To si rovnou můžu pořídit bělící pastu, která zvládně dva kroky v jednom.


insta @hautebasicsblog

6 komentářů:

  1. mám skúsenosť iba s tými Alverde rúžmi a celkom mi vyhovujú :)
    ostatné produkty nepoznám :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to já ten Missha BB mám ráda, má pleť teda není nijak problematická , takže když už mám pupínek, tak se spíš blíží menstruace :-D

    OdpovědětVymazat
  3. tiež mám skúsenosť len s Alverde rúžmi a taktiež mi celkom sadli. Inak nemám produkty vyskúšané!

    OdpovědětVymazat
  4. Ani s jednim produktem zkušenosti nemám, takže ti děkuji za tipy a zkoušet žádný z těchto produktů nebudu :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. mne osobne ten treaclemoon krém vyhovoval a dokonca som sa z neho nevyhýdzala čo ej celkom zázrak :D
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  6. Mne robí BB krém od Missha ten istý efekt. Preradila som ho do kategorie korektor pod oči, ale na celú pleť si ho nesmiem dať. Presne ako píšeš, toho akné sa potom nedá zbaviť a pleť je horšia.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)