Pages

Breaking News

TOHLE SI NEKUPUJTE | VOL. 1


Ahoj, dnes pro vás mám článek s několika produkty, které mi vůbec nevyhovují a jejich nákup bych vám určitě nedoporučovala. Nicméně každému vyhovuje něco jiného a každý má od kosmetiky jiná očekávání. Co je pro někoho dobré, může být pro druhého špatné a naopak, takže je možné, že co tu zkritizuji, tak může být pro někoho třeba svatý grál. 😇  Tak to bylo pár slov na začátek a jdeme na to! Co bych si už znovu nepořídila? Čtěte dál 👉

REVLON mega multiplier řasenka
Tato řasenka obsahuje vlákna, která údajně mají vytvořit bohatý objem a extrémní délku, nicméně na mých řasách se nic takového nekoná a to mé vlastní řasy, si myslím, nejsou vůbec špatné. Abych zaznamenala nějaký efekt, tak musím nanést několik vrstev a to pak mám zas šíleně slepené řasy, takže za mě tohle určitě ne. Řasenka se ještě pyšní tím, že jde odlíčit pouhou vodou, což since funguje, ale řasenka sama o sobě nefunguje, takže tohle je takový bonus k ničemu. Já řasenku dostala na testování a teď koukám, že stojí skoro 4 stovky! Tohle si nekupujte a za takové peníze už vůbec ne, existují mnohem levnější a lepší řasenky.

MARVIS skořicová pasta na zuby
Nejhorší zubní pasta v dějinách s nejvíc fancy obalem. Tak bych asi ve zkratce popsala tuhle pastu. Dlouho jsem nějakou pastu od Marvis chtěla vyzkoušet, protože se mi hrozně líbí ty obaly, mají různé příchutě a slyšela jsem na ně i chválu. Nevím, jestli jsou takové všechny jejich pasty nebo je to bohužel případ jen téhle, kterou jsem si vybrala, ale ta pasta neskutečně pálí. Nevadí mi pálivé pasty, ale tahle pálí tak moc, že vám "spálí" celý jazyk, pokud ji přestanete hned používat, ještě několik dnů potom máte neskutečně nepříjemný pocit na jazyku. Navíc z toho ani moc žádnou skořici necítím. Možná ještě někdy se odhodlám vyzkoušet jiný druh, protože jsem ji fakt chtěla mít ráda, ale doporučit vám ji nemůžu.

ALVERDE micelární voda
Jak víte, tak moje nejoblíbenější micelární voda je ta růžová od Biodermy. Tuhle jsem si nekoupila sama, ale našla ji v nějakém Dm boxu a tak jsem ji zkusila. A hned po otevření jsem věděla, že je to čisté zlo v lahvičce. Šíleně smrdí po alkoholu, že by to probralo i mrtvého a aby toho smradu nebylo málo, tak tam je i nějaký chemický citron. Vůbec si nedokážu představit, kdo by se tímhle chtěl odličovat? A proč je tam vůbec alkohol? 😱

ESTÉE LAUDER enlighten
Krém, který by měl pleti dodat bezchybný vzhled. Lehce sjednotit, rozjasnit a hydratovat ji. Zní to dobře, až na to, že se nic z toho nekoná. Bezchybný vzhled má asi jen to balení, které je fakt krásné, ale to je asi všechno dobré, co o tomhle produktu můžu říct. Mám odstín Light a i tak je tmavší, než bych si představovala. Nicméně hlavní problém je v tom, že nejde rovnoměrně rozetřít a na pleti dělá fleky. Je takový hodně mastný, což má být asi ten rozjasňující efekt, no a že by nějak pleť hydratoval, to se mi také moc nezdá. 

BALEA beauty effect lifting kur
Liftingová kúra s kyselinou hyaluronovou, která by údajně měla být natolik zázračná, že když přijedou Japonci do Prahy, tak berou tyto kúry útokem, čehož jsem pak i jednou byla svědkem a úplně mě to šokovalo, že vážně vybrali celý regál. 😅 Jedno balení jsem si tedy ukořistila i pro sebe a čekala, že to bude stát za to. Moje očekávání se ale nenaplnilo a nechápu ten hype kolem toho. Kyselina hyaluronová je až na osmém místě, takže ji tam zase tolik nebude, aby to dělalo nějaké zázraky. Sice vám to s obličejem neudělá nic špatného a je to asi lepší než nic, ale že bych pozorovala nějaké pozitivní výsledky, tak to určitě ne.

MAYBELLINE master conceal 10 fair
Tento korektor slibuje vysokou odolnost a také vysoké krytí. Je v docela hezky světlém odstínu, který ale bohužel na mé pleti po chvilce zoxiduje do oranžova, po čem rozhodně netoužím. Vysoce krycí mi po zapracování do pleti také nepřipadá. Rozhodně jsou korektory z drogerie ve stejné cenové relaci, které mi udělají mnohonásobně lepší službu než tento. Občas ho používám na víčko pod stíny, kde mi nijak nevadí, ale to téměř každý korektor. Na kruhy pod očima tohle ale ne. 

L'ORÈAL lak na nehty 332 violet vendome
Tenhle lak jsem si koupila hlavně proto, protože se mi líbila ta lahvička, která je fakt moc povedená a také ten odstín je na léto jak dělaný. Moc mám tenhle odstín fialové ráda. Bohužel mi lak nepěkně flekatí a pro plné krytí je potřeba ho dát několik vrstev, což mě nebaví a navíc pak strašně dlouho schne, což mě nebaví ještě víc. Na to, jak je špatný, tak je i poměrně drahý a za tu cenu si raději pořídím dva od Essence, které budou krýt v plné vrstvě a rychle zaschnou. Tenhle lak mě zklamal a další z této řady už určitě zkoušet nebudu. 

Tak to je pro dnešek všechno a vy mi dejte do komentářů vědět, jaké produkty zklamaly v poslední době vás. 🙏

insta @hautebasicsblog



2 komentáře:

  1. Super článek! Ani s jednim zmiňovaným produktem zkušenosti nemám a jak vidím, tak ani mít nebudu :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Více takových článků, z žádným zkušenost nemám. :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)