Pages

Breaking News

BEAUTY FAVS: NOVEMBER


Je to neskutečné, ale listopad je téměř pryč a tak vám chci ukázat nějaké věci, které jsem si za listopad oblíbila. Dříve jsem takové články psala každý měsíc, teď už se tu ale dlouho žádný takový článek neobjevil a tak si myslím, že je zase ten pravý čas s tím opět začít. A jaké produkty se zařadily mezi mé oblíbence?

TREND IT UP UNDER EYE CONCEALER
Tenhle korektor jsem si neskutečně oblíbila a už je to asi moje páté balení. Mám ho v odstínu 020, který je paradoxně mnohem světlejší než 010, tak pozor na to, kdo nakupujete stylem "nejnižší číslo = nejsvětlejší odstín". :D Po nanesení na pleť rychle zasychá, takže je potřeba s ním pracovat rychle, pak už se ale moc nikam nehne a drží celý den. Okolí pod očima díky své barvě dokáže hezky projasnit. Docela slušně kryje, nezalézá do vrásek a nevysušuje. Když se mi nechce dávat makeup nebo někam fakt spěchám, tak ho klidně používám na celý obličej bez problému. Jediný problém, který s ním mám, je to, že nikde na obale nepíšou, kolik má ml. Každopádně moc to nebude, protože když jsem ho jeden čas používala na celý obličej, tak jsem ho spotřebovala ani ne za týden a i když je korektor docela levný (120Kč), tak při takové spotřebě se to pak dost prodraží. :D 

LEE STAFFORD  NOURISHING MIRACLE OIL
Na mé vysušené konečky vlasů používám tenhle arganový olej, který o ně pečuje a díky němu už se mi tolik nelámou a netřepí. Stačí použít malé množství, já si dávám dvě malé kapky. Je lehký, takže vlasy nezatíží ani nezmastí, jako to dělají jiné oleje. Nejčastěji ho používám po umytí, do mokrých vlasů, ale můžete ho použít klidně i do suchých. 

GOSH MY FAVORITE MASCARA

Tuhle řasenku jsem koupila jen proto, protože to byla novinka, stála 99Kč a já jí chtěla vyzkoušet, ale moc nadějí jsem do ní nevkládala, protože se mi moc nelíbil kartáček. Ale překvapila mě. Je skvělá a používám ji teď pořád. Dělá mi neskutečně dlouhé a zahuštěné řasy, které vypadají skoro jako umělé a i když jsou řasenky dost individuální záležitost, tak vám ji doporučuju alespoň vyzkoušet.

CLARINS JOLI BAUME
Na to jak je tenhle balzám drahý, tak jsem myslela, že to bude nějaký hydratační zázrak a konečně to pomůže mým neskutečně suchým rtům. Zázrak se ale nekoná a balzám moc nehydaratuje. :D Nicméně je na rtech příjemný, nevysušuje a co se mi na něm nejvíc líbí, je to, že se lehce zbarvuje podle toho, jaké máte pH rtů. Mně se zbarvuje do takové příjemné růžové barvy a nosím ho teď skoro denně místo rtěnky.

Co jste v listopadu objevili vy?

insta @hautebasicsblog

1 komentář:

  1. Super tipy, musím to omrknúť. Ja som v novembri neobjavila asi ani nič nové, pretože ani neviem kedy stihol ubehnúť. Možno niečo prinesie december :D

    NITA
    NEW POST

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)