Pages

Breaking News

REVIEW: TUŽKY NA OBOČÍ CATRICE

Obočí si nejčastěji dokresluji stínem a nebo tužkou a právě dnes pro vás mám srovnání dvou tužek z drogerie. Jedna je klasická tužka, která se musí ořezávat a druhá je mikrotužka. A jaké jsou?

Obě dvě tužky jsou velmi levné. Nevím kolik stojí přesně, ale určitě to není více jak 100Kč a seženete je buď na internetu nebo všude tam, kde se Catrice prodává. 

Každá z nich má také kartáček na pročesání obočí. O trochu víc mi vyhovuje kartáček, který je součástí mikrotužky, ale ani s jedním nic není a oba se dají v pohodě použít a dělají, co mají. Kartáček z mikrotužky si chci po spotřebování ale určitě nechat, protože je fakt super.

Barevně jsou na tom velmi dobře a obě barvy mi dokonale sedí. Nemají žádný divný podtón, obě jsou takové popelavě hnědé (?), což mému obočí vyhovuje. Tužka je v odstínu 020 Date with Ash-ton a mikrotužka už tak fancy název nemá a je to jen 020 Medium. 

Asi nemusím říkat, že používání mikrotužky je lepší, protože se nemusí ořezávat. Paradoxně mnohem raději používám tu klasickou tužku, i když ji musím ořezávat. 

Mikrotužky je v balení sakra málo a ještě k tomu neskutečně ubývá, takže když ji budete chtít používat každý den na celé obočí, moc dlouho vám nevydrží. I když tedy stojí málo, tak ve výsledku, když ji budete kupovat skoro každý týden, tak se vám to může pěkně prodražit. Kreslí dobře, ale na můj vkus až moc a musím s ní pracovat jemně. Je sice dobře pigmentovaná, ale tady je to na škodu. Je také strašně měkká, což způsobuje to, že s tím je pak plno práce, než ty ostré čáry rozmažete a uděláte s tím něco, co bude vypadat přirozeně. Jak už jednou něco ale nakreslíte, jde to špatně rozmazávat a vůbec celý tenhle proces je otravný, zdlouhavý a práce s ní není prostě jednoduchá. 

Klasická tužka mi vyhovuje o dost víc. Je pigmentovaná, ale ne přehnaně. Je měkká, ale ne příliš. Obočí s ní jde dokreslit rychle a lehce, jednodušše se dá rozmazat a obočí vypadá přirozeně. Neudělá vám žádné ostré linky. Tužka také moc neubývá, takže vydrží dlouho.

Tužku už mám po několikáté, což svědčí o faktu, že ji používám ráda a je fakt skvělá, stojí málo a vydrží vám dlouho. Mikrotužka mě ale nepřesvědčila a znovu si ji už určitě nekoupím, takže ani vám ji doporučit nemůžu.

Jakou tužku máte na úpravu obočí nejraději vy?


insta @hautebasicsblog

3 komentáře:

  1. Já teda taky používám hlavně stín, ale pokud už bych si měla vybrat mezi tužkama tak rozhodně bych sáhla po té mikro :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. ja mám tú klasickú a úplne ju milujem! doteraz som používala väčšinou farby na obočie, také tie "pomádky", a túto Catrice som si kupovala iba tak že skúsim :) a nakoniec ju používam každý deň keď sa líčim do práce :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Já zase dávám přednost té menší (mikro), lépe se mi s ní pracuje, ale je pravda, že je to vždy o zvyku. Po úpravě obočí mi byla doporučena zrovna tahle tužka od Catrice Cosmetics a od té doby na ni nedám dopustit. Už si ani nevzpomínám jakou tužku jsem používala před tím :D

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)