Pages

Breaking News

REVIEW: TRANSPARENTNÍ PUDRY Z DROGERIE


Miluju transparentní pudry a tak se neustále snažím objevovat nějaké nové. Nedávno jsem hledala, jaké transparentní pudry se nabízí v drogerii a vzala dva, o kterých se v poslední době docela často mluví, abych je také vyzkoušela a třeba došla k závěru, že není potřeba si kupovat drahý pudr a stačí právě nějaký levnější z drogerie. No a nebo také ne. Vybrala jsem dva a jak dopadly v mém testu?

NYC CITY PROOF 10HR
Tenhle transparentní pudr se už prodává nějakou dobu a už kdysi jsem ho měla, ale nepamatovala jsem si, jaký byl. Tenkrát měl ještě balení bez zrcátka, dnes už je součástí obalu malé zrcátko, jinak ale obal zůstal úplně stejný. Takový šmejd z laciného plastu. Samotný pudr má na sobě vyražené logo značky, to se mi líbí a působí to hezky. Textura pudru je příjemná na dotek. Pudr je takový sametový a jeví se dobře, tak, že by mohl dělat dobrou službu. Bohužel ale nedělá. Strašně dlouho trvá, než si obličej zapudrujete. Musíte nanést několik vrstev, aby byl obličej matný. To pak nejspíše způsobuje to, že máte na sobě vrstvu bílého čehosi, co hravě dokáže zvýraznit všechno, co zvýraznit nechcete. To sice můžete zmírnit nějakým fixačním sprejem, jenže největší problém tohoto pudru je, že prostě nevydrží. Slibuje výdrž až 10 hodin, ale matný nevydrží ani 10 minut a to mám pleť spíš sušší. Tenhle pudr by mohl vyhovovat možná tak někomu, kdo netouží po dokonale zmatněné pleti. Pro někoho takového to asi nebude zas tak úplný propadák. Já ale mám ráda pleť matnou, která také dlouho matná vydrží a to s tímhle pudrem docílit, je opravdu nemožné. Stojí do stovky a znovu už ho určitě nepotřebuji. Cena odpovídá (ne)kvalitě.



RIMMEL INSTA FIX&MATTE

Druhým pudrem je tento od Rimmelu, který se do drogerií dostal poměrně nedávno. Pudr je v klasickém plastovém obalu, který není ničím výjimečný, ale je docela bytelný a tak nemáte pocit, že se vám brzy rozpadne. Pudr má v sobě vyražené hashtagy, což považuji za takový roztomilý detail. Pudr je jemně mletý a dobře se nabírá na štětec. Tím pak stačí párkrát přejet přes obličej a je to. Pudr obstojně matuje, pleť je pak na dotyk taková hebká a příjemná. Pleť mi vydrží uspokojivě matná docela dlouho, což považuji na drogerkový pudr za úspěch. Nebudu tu psát, kolik hodin vydrží být matný, protože to sama přesně nevím, ale když si ráno zapudruji makeup, tak už si ho nijak přes den nepřepudrovávám a jsem spokojená s tím, jak vypadá. Nicméně se mi zdá, že mi při každodenním používání vysušuje pleť, což mi docela vadí a tak ho používám jen občas. Tento pudr už je trochu dražší a stojí kolem dvou stovek, když je v akci, tak méně. Rozhodně mi vyhovuje víc, než pudr od NYC, ale zase mě nepřesvědčil natolik, abych si ho běžela koupit po spotřebování znovu.

Ani jeden pudr mě tedy nepřesvědčil. Nenašla jsem mezi nimi svého nového oblíbence a příště se poohlédnu spíš někde jinde, než v drogerii.

Jaký pudr je váš nejoblíbenější?


insta @hautebasicsblog

3 komentáře:

  1. Istý čas som používala creme puff od max factor, ale mám už suchšiu pleť a nepoužívam pudry :) ale tuším chvalia aj puder od Trend it up, ale nie som si istá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ten od Rimmel mám a mě vyhovuje. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já teď používám transparetní pudr poprvé, ale jiný.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)