Pages

Breaking News

REVIEW: NYX

Počáteční vlna šílentsví, kterou vyvolalo otevření Nyxu v Čechách, mě tak trošku minula. Až teď nedávno, jsem v Douglasu přihodila pár věcí do košíku na vyzkoušení. Značka má široké portfolio, kde si musí vybrat asi každý. Mají hodně zajímavých věcí, ale také plno věcí, které mě nelákají ani trošku. Na začátek jsem si vybrala čtyři poměrně dost známé produkty, několik dalších ale ještě určitě plánuji pořídit. A jak jsem s produkty spokojená? Stojí za to?

1) HD FINISHING POWDER
Vždycky, když jsem si pudr šla koupit, tak byl vyprodaný. Sháněla jsem ho fakt dlouho. Ale asi se není čemu divit, protože snad každý, kdo ho vyzkoušel, tak ho chválil. Došel mi transparentní pudr od Clinique a tak jsem se rozhodla jako další pořídit tento. Byl za pár korun a podle recenzí měl stát za to. Pudr je v obyčejném plastovém obalu, který je ale celkem bytelný. Víčko je průhledné, takže vidíte, kolik pudru vám ještě zbývá. Pudr je velice jemně namletý, na dotek přímo sametový. Myslela jsem si, že to bude důvod k tomu, že bude pudr rychle ubývat. Už ho mám asi dva měsíce a pořád ho zbývá dost, takže super. Na pleti dělá absolutně boží efekt, jako kdybyste si obličej projeli photoshopem. Pudr makeup zafixuje a zmatní bez problému. Matná pleť mi vydrží kolem 6-7 hodin, ale dokážu s ním vydržet kolem 12 hodin bez přepudrování. Pudru je 8 gramů, stojí 269Kč a určitě ho ve svém životě potřebujete, pokud jste ho ještě nezkusili.

2) PRISMATIC EYESHADOW / MERMAID
Další profláklý produkt je tenhle mono stín v odstínu Mermaid. Má hezký obal, který je opět plaastový, ale bytelný, má stříbrné víčko a detail mašličky. Víčko je průsvitné, takže hned vidíte o jaký odstín to je. Jedná se o mint barvu se zlatými a stříbrnými odlesky. Je velmi slušně pigmentovaný sám o sobě, když se ale použije na mokro nebo pod nějaký lepivý podklad, rozbalí to ještě mnohem víc. Stín nepráší a má takovou máslovo sametovou texturu. Na víčku vydrží v plné síle celý den, ale používám pod něj vždy nějaký podklad. V této kolekci je několik odstínů, takže pokud budou všechny stejně dobré nebo alespoň většina, tak je plánuji koupit jako refilly a dát je do magnetické paletky, protože za to vážně stojí. Nějaký světlejší odstín by šel v klidu použít i jako rozjasňovač na tvář. Mono stín koupíte za asi 150Kč, refilly jsou o pár korun levnější. 


3) LIP LINGERIE / BEDTIME FLIRT
Tekuté rtěnky se staly neskutečným hitem. Kdo je nevyábí, jako by snad ani nebyl. NYX není výjimkou a tekuté rtěnky Lingerie jsou celkem populární. Mají hezký obal a pěkné, takové ty trendy nude odstíny. Vybrala jsem si odstín Bedtime flirt. Je to hnědorůžová barva a dělá moc pěkné rty. S aplikátorem se rty dají jednoduše vykreslit rty. Bohužel nabírá až moc barvy a tak je potřeba ho vždy trochu otřít. Rtěnku nanáším v slabé vrstvě a pak drží a vydrží většinu dne. Pokud bych ji nanesla v silnější vrstvě, tak se začne drolit, moc toho nevydrží a rty začne dost vysušovat, takže pozor na to. Rtěnka stojí 220Kč a určitě si chci pořídit nějaké další odstíny, které budou teď na podzim ideální.

4) HD BLUSH / TAUPE
Tahle tvářenka je proslulá svým odstínem, který se perfektně hodí na konturování. Snad nikdy jsem od nikoho neslyšela, že by ji používal jako tvářenku. Tvářenka je docela maličká, v obyčejném, ale bytelném balení. Na víčku má mašličku. Roztomilý detail. Odstín se mi líbí moc, studená hnědá. Prostě přesně taková ta barva hodící se na konturování obličeje. No a tím to končí. Nevím, jestli mám jen nějaký špatný kus nebo co, ale.. Tvářenka práší jako stoletý koberec. Nejde rovnoměrně nabrat, shlukuje se do takových kusů prášku. Na obličeji neskutečně flekatí. Když chci barvu pak rovnoměrně rozetřít, mám najednou na obličeji velký hnědý flek s bílýma místama. No, co vám budu povídat, nevypadá to hezky, nepracuje se s tím dobře a už vůbec se to pohodlně nenanáší. Tohle za mě určitě ne. Za těch sto pade si radši kupte třeba burrito. :D

Co bych měla od NYX ještě vyzkoušet?


ig @hautebasicsblog

2 komentáře:

  1. Púder je ozaj perfektný ale ten Lip Lingerie je podľa mňa dosť veľký prepadák. Ja mám dobrú skúsenosť so Soft Mate Lip Cream, ale viem že mnohým ľudom nesedí.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)