Pages

Breaking News

LIFESTYLE: TIGER

Dnes pro vás mám tip na několik takových roztomilých blbostí, které seženete za pár korun v Tigeru. Pokud Tiger znáte, tak víte, že se tam dá sehnat skoro cokoliv a není to vůbec drahé. Když teda nevykoupíte půlku obchodu jako se to pokaždé stává mně. No co už. :D Tiger najdete třeba na Václaváku, tam ale nechodím, protože je to tam malé a vždy je tam plno lidí. Pak na Hlavním nádraží, tam to není špatné, ale nejlepší Tiger je teď podle mě na Chodově. Je prostorný a hlavně tam mají plno věcí, které jsem v těch ostatních ani neviděla. 

1) Papírové kelímky
Strašně dlouho jsem sháněla nějaké papírové kelímky, do kterých bych si ráno mohla udělat kafe a vzít si ho s sebou. Narazila jsem vždy jen na obyčejné bílé, malé a nebo bez víčka. Teď jsem ty pravé konečně našla právě v Tigeru. Mají  n á d h e r n ý  potisk, jsou dostatečně veliké a mají dokonce i víčko. V balení jich je šest a stály 50Kč. A ne, nezůstala jsem jen u jednoho balení. :D

2) Samolepící bloček
Mám hroznou spotřebu různých samolepících papírků, protože je lepím úplně kamkoliv a na cokoliv. Tenhle byl růžový a stál 15Kč. (Píšu si na ně, co musím udělat nebo koupit a když to mám hotové, tak není lepší pocit než papírek odlepit, zmačkat a vyhodit. Takový pocit uspokojení. Máte to taky tak nebo jsem divná? :D)

3) Sponky
Já nevím, jak vám, ale mně se neustále ztrácí gumičky a sponky. Vlastně i ponožky. Takže už žádné drahé sponky nekupuju, protože je stejně za pár dnů poztrácím. :D Tyhle vypadají hezky, je jich šest a stály jen 30Kč. Nakonec, nevěřím, že dražší sponky budou v něčem lepší. 

4) Týdenní plánovač
Všeobecně ráda věci plánuju. Ráda si píšu, co musím udělat a pak to ráda odškrtávám. Navíc mi přijde, že toho člověk udělá tak nějak víc. Tady máte na každém listu jeden týden, kam si můžete psát, co je potřeba za ten den udělat. Vypadá hezky. Na stůl ideální. Cena kolem 80Kč.


5) Lepící záložky
A jsme zase u toho. Lepící záložky, navíc se super cool nápisama. To potřebujete vy i váš diář. Tyhle budou dokonce i skvělé do školy. A taky do diáře s kroužkovou vazbou. Za 40Kč.

6) Blok
Obyčejný linkovaný blok s roztomilýma deskama. Zajímavý je tím, že je stránka rozdělená na půlku. Jo, můžete si to udělat sami i v nějakém jiném bloku a vlastně to není k ničemu dobré, ale líbilo se mi to. :D Stálo to asi 40Kč a blok se neztratí, že jo.

7) Zápisník
Asi nemám racionální vysvětlení pro další zápisník. :D Tenhle mint byl poslední, stál 30Kč a tak jsem se ho ujala.

8) Sklenice s brčkem
Obyčejné zavařovací sklenice se mi moc nelíbí, ale chtěla jsem něco, do čeho bych si mohla dělat smoothie a vypadalo by to pěkně. Tahle je bleděmodrá, má na sobě takové výstupky a z toho co měli, tak byla nejhezčí. Navíc nech ji tam ležet za 30Kč. 


Co zaujalo nejvíc vás?


ig @hautebasicsblog

4 komentáře:

  1. Za mě naprosto geniální vynález ty "to go" kelímky. Ale Tigeru se obecně snažím vyhýbat, vždy, když tam vlezu, tak odcházím s tunou naprosto zbytečných věcí za spoustu peněz. :D
    Katarina

    OdpovědětVymazat
  2. V Tigeru jsem už dlouho nebyla, musím se tam jít podívat :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Já už si raději zakazuji do Tigeru chodit. :D A kelímky si tam teda kupuji už pravidelně třetím rokem. Mě sice vydrží jedno balení na celý rok, protože nemám ráda plýtvání a chci šetřit přírodu, ale občas se mi nehodí táhnout celou termosku a nosit ji celý den (jako třeba dnes) a v tu chvilku přijde řada na kelímky z Tigeru. ♥
    Vůbec jsem tenhle článek neměla číst, protože teď se tam budu chtít jít podívat. :D
    Andrea Mokrejšová

    OdpovědětVymazat
  4. Po pravdě se mi líbí snad všechno :D Tiger má krásné věci a dost mě mrzí že jsem tam ještě nenakupovala :/

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)