Pages

Breaking News

AUTUMN WISHLIST

Léto je nenávratně pryč a podzim opět tady. I když léto mám ráda, tak podzim má něco do sebe a mám ho možná ještě o něco radši, i když je o dost chladněji. Jak to máte vy? 

Dnes vám chci ukázat můj podzimní wishlist, tak jdeme na to. :)

1) PARKA SUPERDRY
Už začíná být docela zima a tak je čas si pořídit nějakou teplou bundu. Doma už jednu parku mám a nosím ji vždy skoro celou zimu a tak by se mi hodila další, abych je mohla střídat. Tahle vypadá na postavě skvěle, má perfektní odstín a nejpříjemnější kožešinu na kapuce.

2) NAKED HEAT
Tahle paletka se mi líbí už od doby, co jsem ji poprvé viděla, navíc podzim je jako dělaný pro takové odstíny a tak si myslím, že už není na co čekat a prostě ji koupit. :D

3) BOTY TOMMY HILFIGER

Podobné boty sháním už dlouho a konečně jsem na ně narazila. Myslím, že k té parce, a nejen k ní, budou vypadat skvěle! Navíc jsou kožené a tak v nich určitě bude teplo.

4) LUSH AMERICAN CREAM
Už několik let bojuji se zničenými a suchými vlasy a nedávno jsem slyšela, že tohle je přímo zázrak, takže to musím pochopitelně vyzkoušet a pak vám dám vědět.

5) TWILLY D'HERMES
Nový parfém od Hermes mě zaujal už na první pohled, má naprosto boží flakonek a moc se mi líbí i ta vůně. Na tohle chladnější období bude super, určitě se na něj běžte taky podívat!

6) L'OCCITANE KRÉM
Ruce mám suché celý rok a když je zima, tak je to ještě horší. Už jsem vyzkoušela plno krémů na ruce a tenhle je jeden z nejlepších. Ruce jsou po něm krásně hladké a hebké.

               Budu ráda, když do komentářů napíšete, co je na vašem wishlistu. :)


ig @hautebasicsblog


8 komentářů:

  1. Ta parka a botky budou spolu vypadat skvěle! American Cream jsem měla, mám taky hodně zničené vlasy a zas takový zázrak to nebyl, i když vyloženě špatný nebyl také. A s tím krémem od L'occitane musím jenom souhlasit, je skvělý!
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  2. Naked paletku vídám ve wishlistech často :D ! Asi vážně stojí za to. Držím palečky ať všechno seženeš, nebo si to k tobě najde cestu..:)

    BLOG Corculum | Stepanka_T
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  3. American Cream je opravdu zázrak, uz nikdy nepouziju jiny kondicioner :).

    OdpovědětVymazat
  4. Nové boty na zimu si budu muset taky pořídit, snad letos konečně narazím na ty pravé. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  5. šampóny od lush sú zazrak uz by som ine pomaly ani nepouzivala! a aj ten l'occitane krem je skvely!! :) naked heat je nieco po com aj ja hadzem ockom - je prenadherna!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  6. Ty boty vypadají naprosto skvěle!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí ty botky! Podzim nemám ráda, pořád jen prší a je ošklivo..

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)