Pages

Breaking News

REVIEW: MIXA

Nedávno probíhala akce 2+1 na Mixu a tak jsem vzala tyhle tři produkty na vyzkoušení. Od Mixy miluju čistící gel na obličej, který je perfektní a za super cenu, tak jsem chtěla dát šanci i něčemu dalšímu. A jak produkty obstály?

1) ODLIČOVACÍ MLÉKO
Hodně dlouho jsem používala na odličování jen micelární vodu od Biodermy, ale v poslední době pořád někde čtu, že obecně micelární voda není vůbec tak skvělá pro pleť, jak se říkávalo, takže jsem ji teď přestala používat (i když teda si pořád myslím, že dokáže nejrychleji a nejlépe odlíčit) a jsem zvědavá, jestli se to nějakým způsobem projeví na pleti. Každopádně jsem potřebovala rychle něco na odličování a zaujalo mě právě tohle mléko. Má sympatický obal s pumpičkou, která je praktická a mléko se pohodlně dávkuje na tamponek. Pumpička jde také uzamknout, takže se s ním bude i dobře cestovat. Je bez obsahu alkoholu, parabenů a je určeno pro citlivou pleť. Navíc obsahuje výtažek z růže. Mléko překvapivě odličuje docela dobře, odličuji s ním i oči a v nich mě vůbec neštípe, což hodně produktů dělá. Pleť je po odlíčení velice příjemná na dotek, až taková sametová a nemám pocit, že by nějak vysušovalo nebo dělalo jiné neplechy. Za to velké plus. Jediný problém, který s tímhle mlékem mám, je to, že ubývá velmi rychle, protože na odlíčení je potřeba větší množství produktu, než bych si představovala. Takže i při nízké pořizovací ceně, se pak může celkem prodražit. Stojí kolem stovky, jak kde a jak kdy. S mlékem jsem spokojená a s klidem vám ho můžu doporučit, dělá co má a dělá to dobře, takže pokud vám nevadí, že ubývá rychle, tak klidně do něj!


2) HYALUROGEL
Tento krém mě zaujal díky názvu a už dlouho jsem ho chtěla vyzkoušet, takže jsem ho vzala a doufala v nejlepší. Krém je v klasickém skleněném kelímku, do kterého sice musíte sahat prsty, ale to mi nevadí. Neobsahuje barviva ani parabeny a měl by být vhodný pro citlivou, suchou a dehydratovanou pleť, naopak obsahuje kyselinu hyaluronovou, díky které by právě měl v pleti udržet dostatek hydratace. Je to lehký gel, který se skvěle roztírá, ihned se vstřebává a nijak nelepí. To by všechno bylo super, jen kdyby hydratoval. Mně totiž přijde absolutně nehydratační, jako bych si pleť ničím nenamazala. Možná pro mastnou pleť by mohl být docela dobrý, ale pro suchou a dehydratovanou pleť to není ani náhodou a už vůbec ne teď na zimu. Krém mě tedy zklamal na plné čáře a ani vám ho nedoporučuji. Pokud sháníte něco, co vám pleť pořádně vyživí, tak se poohlédněte po něčem jiném. Stojí kolem 200Kč.



3) KRÉM PRO-TOLERANCE RICH
Jako třetí produkt jsem zvolila zklidňující hydratační krém ve verzi rich (ještě mají light), který je určený pro suchou a intolerantní pleť. Krém je v pumpičkovém balení, což se mi líbí moc, takové produkty mě baví nejvíc. A pro někoho, kdo nerad sahá do krémů, to bude určitě super volba. Opět neobsahuje žádná barviva, parabeny a je hypoalergenní. Krém se dobře roztírá po pleti, vstřebává se bez problémů a nemám po něm ulepený pocit na pleti. Hydratační schopnost tohohle krému už je o dost lepší, než tomu bylo u předchozího kandidáta. Krém na drogerkové poměry hydratuje poměrně obstojně a je na pleti příjemný. Používám ho pod makeup, pod kterým se nijak nedrolí a makeup na něm dobře drží. Na noc pro mě ale určitě není, to potřebuji něco mnohem víc hydratačního. Stojí kolem 250Kč a myslím, že neuděláte chybu, když si ho pořídíte.

Zkoušely jste někdy nějaký krém od Mixy? Byly jste spokojené?

ig @hautebasicsblog


Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your feedback! :)