Pages

Breaking News

REVIEW: MAYBELLINE THE BURGUNDY BAR

Dřív jsem si kupovala stíny z drogerie, pak se mi dostaly pod prsty stíny z parfumerií a pěkně dlouho jsem si v drogerii žádný stín nekoupila, protože nic moc nevydržely a nebyly dostatečně pigmentované. Teď, o pár let později, už se dají v drogeriích najít docela kvalitní stíny, které jsou hezky pigmentované, dobře se s nimi pracuje, na víčku vydrží a některé z nich mají i zajímavé odstíny, které vás upoutají na první pohled. Teď mám doma hned několik takových, o kterých vám chci průběžně napsat a dneska začnu paletkou od Maybelline. Jmenuje se The Burgundy bar a jak už název vypovídá, tak je to paletka plná vínových, fialových a červených stínů, které teď zažívají neskutečný boom. Hned jak jsem ji na oficiálním instagramu Maybelline viděla, věděla jsem, že tu si chci určitě koupit, pokud se dostane i k nám. Dostala a tak jsem pro ni hned běžela. Nebyl u ní tester, takže jsem kupovala zajíce v pytli, ale líbila se mi natolik, že jsem ji vzala i tak. A jak obstála?

Paletka je ve fialovém plastovém obalu, který je docela bytelný a nijak se sám od sebe neotvírá. Na stejném místě, jako jsou stíny, je víčko udělané z průhledného plastu, takže na stíny vidíte, to se mi líbí moc. Pod tím je název samotné paletky, který je v rose gold barvě a leskne se. Taky moc pěkné a na to, že je to paletka z drogerie, tak provedení samotného balení je fakt hezké. Uvnitř najdete opět štěteček s aplikátorem. To si mohli ušetřit, protože tyhle věci nikdy nepoužívám a akorát mě tam otravují. :D 


Samotná paletka obsahuje 12 stínů. Deset z nich je lesklých a dva jsou matné. Paletka má opravdu hezkou skladbu barev a najdete v ní asi všechno, co byste mohli potřebovat. Najdete tam rozjasňující stíny do vnitřního koutku, matnou světlou a tmavou barvu na blendění a zbytek na samotné víčko. Jsem ráda, že v paletce není černá barva, protože ji nepoužívám a je vždycky skoro v každé paletce. 

Bála jsem se, že stíny budou suché, nebudou moc pigmentované a tak dále. Neskutečně mě překvapilo, že to tak není. Stíny jsou máslové konzistence a jsou skvěle pigmentované. Jsem ráda, že nejsou třpytkaté, ale spíš lesklé. Třpytkaté stíny totiž málokterá značka umí a myslím, že ani v tomhle případě by to nebyl žádný zázrak. V paletce není ani jeden stín, který by mi přišel nějakým způsobem nekvalitní a barevně pro mě nepoužitelný. Při líčení mi sice trošku opadávají pod oko, ale není to nic hrozného a jsou i mnohem dražší stíny, které to dělají. Pod každé stíny používám bázi a s ní vydrží na oku celý den, přesně tak, jak jsem je ráno nanesla. Vypozorovala jsem, že i když v paletce stíny vypadjí každý jinak, pak na oku některé vypadají hodně podobně. Mně to třeba nevadí a zdá se mi jednodušší s takovými barvami vystínovat oko, ale někomu by třeba mohlo. 


Trošku mě mrzí, že stíny nemají názvy. Kdyby do paletky třeba nedali ten blbý štětec a místo toho si udělali místo pro názvy a stíny nějak hezky pojmenovali, tak by to bylo mnohem lepší a zajímavější, ale co už. 

Já jsem s paletkou víc než spokojená a musím říct, že mě opravdu mile překvapila. Pokud se vám taky líbí a takové barvy používáte, tak vám ji určitě můžu doporučit k vyzkoušení!

Líbí se vám paletka? Používáte takové barvy?

ig @hautebasicsblog

5 komentářů:

  1. Tyto barvy přímo křičí "podzim je tady!"
    Burgundy barva je jedna z mých nejoblíbenějších (hlavně v tomto období) takže se po paletce asi mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wáu, vypadá skvěle!!! Nádherný barvy :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)