Pages

Breaking News

PHILIPS SONICARE

Ahoj všem, dnes pro vás mám hned dva super tipy. Jeden z nich je tip na skvělého pomocníka v podobě sonického kartáčku na zuby Philips Sonicare. Už dlouho jsem přemýšlela, jak bych mohla zlepšit svou zubní péči, protože zuby máme jen jedny a je důležité o ně správně pečovat. Zaujal mě tedy tento sonický kartáček, na který jsem četla všude snad jen samé kladné ohlasy a chtěla vyzkoušet, jestli je opravdu tak zázračný, jak se všude píše. Jestli je tak zázračný vám nejspíš ještě nepovím, o tom napíšu článek asi později, ale něco málo vám o něm přecejen chci říct. Kartáček má dva režimy. Jeden na čištění a druhý na čištění a zároveň bělení zubů. Já využívám častěji ten bělící a musím říct, že za tak krátkou dobu, co ho používám, je opravdu vidět rozdíl. Sice ne veliký, ale je tam. Po vyčistění, jsou zuby opravdu skvěle vyčistěné. Nikdy jsem snad neměla tak hladké zuby, jako po čištění s tímto kartáčkem. Někde jsem četla, že některým lidem nejsou ty sonické vibrace příjemné a tak jsem měla trochu obavy, co mě čeká, ale byly zbytečné. Vůbec mi to nevadí a není to nic nepříjemného. To jsou zatím mé první postřehy a musím říct, že jsem z kartáčku nadšená a nelituji jediné koruny za něj. 

A jak je to s cenou? Kartáček stojí 2.299Kč, což se někomu může zdát jako drahá sranda, ale Philips teď nabízí 250Kč zpět, také když vychytáte nějakou slevovou akci, kterých je pořád všude plno a koupíte ho přes cashback portál, tak vás pak vyjde na opravdu hezké peníze. Já pro vás mám tip na jeden mnou nově objevený cashback portál Tipli.cz, přes který jsem také tento kartáček kupovala (https://www.tipli.cz/obchod/euronics). Takových portálu už existuje plno, ale Tipli je super v tom, že vyplácí odměny již od první potvrzené koruny, naleznete tam nejen cashback, ale také spoustu slevových akcí, slevových kuponů a slev, díky kterým ušetříte ještě více a také mají skvělý zákaznický servis, kde vám ochotně a rychle poradí, když si nebudete vědět s něčím rady. A jak to celé funguje? Na stránce Tipli.cz se zaregistrujete a najdete si obchod, ve kterém chcete nakoupit, přes odkaz se do obchodu prokliknete a nakoupíte. Obratem vám přijde email o tom, že je vaše odměna zaregistrována a také uvidíte její výši a pak se už jen čeká, až vám odměnu obchodník potvrdí. Předpokládaný datum potvrzení uvidíte na svém účtu. Celý proces je velmi jednoduchý a zvládne ho vážně každý. Takhle můžete nasbírat pěknou částku peněz, za které si pak můžete koupit něco dalšího, co vám udělá radost! :) 

Máte zkušenost se sonickým kartáčkem? :)


insta @hautebasicsblog

5 komentářů:

  1. Po tomhle kartáčku pokukuji už dost dlouho, ale pořád mě nějak odrazuje ta cena:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počkej si na nějakou akci, je jich všude plno a pak vyjde fakt téměř na pár korun :)

      Vymazat
  2. Kedysi som používala sonickú kefku no teraz používam elektrickú kefku od Braun Oral-B a aspoň podľa môjho názoru to vyčistí zuby lepšie .)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  3. plánujem si v najbližšej dobe kúpiť nejakú takúto kefku, a myslím, že som nedávno v obchode pozerala presne na túto :) ak čítam teraz takúto pozitívnu recenziu tak o to s väčšou radosťou ju budem vyberať :) ale priznám sa, že pri skúšaní toho ako ide, sa trošku obávam tých vibrácii :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)