Pages

Breaking News

REVIEW: MARY KAY

Před nějakou dobu mě kontaktovala na instagramu milá Eva (@mk_praha), jestli bych nechtěla vyzkoušet nějaké výrobky od Mary Kay. Nikdy jsem nic od této značky neměla a tak jsem se testování nebránila. Značka má široké portfolio výrobků, takže si určitě vybere každý. Mě zaujaly dva výrobky, které jsem si nakonec vybrala k testování. Prvním z nich byla uklidňující oční maska a druhým minerální pudrový makeup, ke kterému jsem ještě dostala štětec. A jak jsem s produkty spokojená? 

1) Uklidňující oční maska
Maska by měla zklidňovat a ochlazovat oční okolí a redukovat výskyt otoků, kterými určitě trpí nejedna z nás. Jedná se o modrý neparfemovaný gel, který stačí v malém množství nanést na oční okolí. Uchovávám ho v lednici, abych podpořila chladivý efekt. Gel je na pokožce příjemný, není lepivý a do kůže se hezky a rychle vpije. Mám citlivé oční okolí a po použití jsem nezaznamenala žádné známky podráždění, za což palec nahoru. Používám ho každé ráno. Oční okolí ochladí a to pak vypadá tak nějak lépe. Mám poměrně výrazné kruhy pod očima a tato maska by je měla redukovat, z dlouhodobého hlediska mi ale s nimi určitě nepomohla. I přesto si její používání ráno užívám a produkt můžu s klidným svědomím doporučit dál. Zakoupíte 11ml za 540Kč.

2) Minerální pudrový makeup (ivory 1)
Na tenhle minerální makeup jsem se těšila hodně. Má hezké balení, plastový kalíšek se stříbrným víčkem. Balení je plastové, ale bytelné, takže se s ním bude i skvěle cestovat. Makeup se dá dobřei dávkovat a dírky se dají případně i uzavřít, což je vážně praktické, protože pak nemáte pudr všude. Je jemně namletý a na dotek sametový. Vybrala jsem si nejsvětlejší odstín, protože jsem bílá jako stěna a i přesto je na mě tmavší, než bych potřebovala. Makeup by údajně měl mít dokonalou krycí schopnost, s čímž nesouhlasím. Dokonale krycí makeup si představuji jinak a pro někoho, kdo požaduje vysoké krytí, to určitě nebude. Navíc mi makeup ani moc nesedl a na mé pleti prostě sám o sobě nevypadá dobře. Nevím, v čem je problém, ale není to ono. Občas ho tedy používám lehce jen jako klasický pudr. Koupíte 8g za 470Kč. Znovu tento minerální makeup určitě nepotřebuji, poměrně dost mě zklamal. Určitě chci ale zkusit další minerální makeupy od jiných značek. 

3) Štětec
Štětec je maličký a tak bude určitě dobrý na cesty, protože se povejde do každé kosmetické taštičky. Je hustý a štětiny jsou rovně střižené. Je trochu hrubší, ale není to nic hrozného. Sice ne často, ale i tak z něj občas padají štětiny, což moc příjemné není, ale přežít se to dá. Na aplikaci pudrů je super a pudr dokáže pěkně vpracovat do pleti. Není to můj nejlepší štětec, ale sem tam ho ráda použiji. Pokud nějaký takový štětec sháníte, chcete ho především na cesty, nejste zase tak moc náročné a nechcete za něj utratit plno peněz, tak v klidu běžte do něj. Pokud chcete nějaký lepší štětec na každý den, tak se poohlédněte po nějakém jiném. Koupíte za 240Kč.

Používáte kosmetiku Mary Kay?

ig @hautebasicsblog

1 komentář:

  1. Kosmetiku od Mary Kay nepoužívám, její produkty mě nelákají. Ale věřím, že někomu mohou opravdu hodně vyhovovat ;)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)