Pages

Breaking News

GARNIER BIO - STOJÍ ZA ZKOUŠKU?


Dnes pro vás mám recenzi na dva produkty z řady Garnier BIO, kterou jsem chtěla zkusit hned, jak jsem o ni zaslechla. Ani ne tolik proto, že se jedná o víceméně přírodní produkty, i když si myslím, že tím Garnier udělal krok kupředu a pro mnoho lidí je právě tohle tím impulsem tuto řadu zkusit, ale hlavně proto, protože se mi moc líbily zvolené složky jako například olej z citronové trávy a nebo tymiánu. Kdo taky tyhle vůně miluje? 👀 Z celé řady mě zaujal nejvíc právě čisticí gel s citronovou trávou a tymiánové tonikum, po kterých jsem tedy logicky sáhla jako první. V této řadě najdete ještě několik krémů, které mě ale zas tolik nezaujaly a nejspíš je ani nepotřebuji zkoušet, dál je tam micelární voda, kterou bych klidně zkusila a levandulový olejíček na pleť, který také nevypadá špatně. V zahraničí se prodává ještě hydratační mist na pleť, který bych ráda zkusila, ale ten bohužel u nás není v nabídce (zatím?).

Musím přiznat, že péče o pleť z drogerie mě moc nebere a řekla bych, že celkově dekorativní kosmetika z drogerie je na mnohem vyšší úrovni než právě produkty určené k péči o pleť, takže tento druh produktů vyhledávám jinde. Buď v parfumerii, lékárně a nebo mě hodně baví The Ordinary, který má produkty cenově srovnatelné s drogerií, ovšem účinky těch produktů jsou úplně jinde. Pokud bych si ale i tak měla vybrat nějakou značku péče právě z drogerie, která mi přijde celkem použitelná, byl by to asi Garnier, protože si myslím, že má několik skvělých produktů v nabídce, které běžně používám. Příkladem můžou být třeba jejich plátýnkové masky, které jsou vážně skvělé a používám je moc ráda, olejové micelární vody a hlavně ta modrá, dvoufázový odličovač očí nebo mě také baví jejich nová peelingová tyčinka, která je naprosto skvělá. No a přidaly se k mým oblíbeným produktům i ty z řady BIO?

Čisticí gel výrazně voní po esenciálním oleji z citronové trávy, což by někomu mohlo být nepříjmné, mně to ale vůbec nevadí. Je svěží a já tyhle bylinkové vůně všeobecně můžu. Gel má pumpičku, která je praktická a dávkuje tak akorát množství na jedno použití. Je určený pro normální až smíšenou pleť a protože je má pleť spíše suchá, tak jsem se bála, že nebude úplně vhodný pro můj typ pleti a bude mě vysušovat, každopádně po použití není má pleť vůbec vysušená, ale je hladká a hebká na dotek. Čisticí gely používám vždy jako druhý krok v čistění pleti a to hlavně proto, abych smyla zbytky řasenky, které se špatně odličují a na to tenhle gel prostě nestačí a neodlíčí je. Trochu lépe si poradí s řasenkami, které se snadno odličují, ale s řasenkami, kterým se moc nechce, tak ty jen rozmaže a nesmyje. I přesto si myslím, že se jedná o dobrý a hlavně krásně voňavý mycí gel, což je podle mě asi jeho největší přednost. Vzhledem k tomu, že má takovou povzbuzující vůni, tak se jedná o skvělý čisticí gel na ráno, když nepotřebujete nic odličovat, jen vyčistit a probudit pleť nebo se hodí na dny bez makeupu.

Pleťové tonikum má oproti gelu mnohem výraznější a silnější vůni, která mi nevyhovuje a už je to na mě moc a není mi to příjemné. Je z toho silně cítit alkohol, který je ve složení hned druhý a do toho pak ještě ten esenciální tymiánový olej. Když jsem tonikum použila úplně poprvé, tak jsem ještě několik hodin po použití měla na obličeji šílené červené fleky a to si myslím, že má pleť je docela odolná a jen tak něco ji nerozhází, nicméně s dalším a dalším použitím už to bylo v pohodě a má pleť nijak nereagovala. Tonikum dobře dočistí pleť od zbytků makeupu, nicméně ještě aby ne, když obsahuje tolik alkoholu. Myslím, že tyhle vody, které obsahují takové množství alkoholu vás zbaví i toho, čeho nechcete haha. Když jsem tonikum používala každý den, tak mi začalo dost vysušovat pleť, za což může právě alkohol, nicméně zas to produktu nemůžu mít úplně za zlé, protože je primárně určeno na mastnou pleť a tu já nemám, každopádně si myslím, že ani pro lidi s mastnou pletí není tonikum s takovou dávkou alkoholu vhodné, protože pleť totálně vysuší a ta se pak začne mastit ještě víc, takže si tím vůbec nepomůžete. Celkově si myslím, že tohle zas tak povedený produkt není a tudíž vám ho k nákupu doporučit nemůžu. Pokud si ho přecejen pořídíte, tak bych vám ho určitě nedoporučila na každodenní použití. Dokážu si představit nějaké občasné použití, když je potřeba nějak pleť vydezinfikovat, ale dávat si tohle na obličej každý den a třeba ještě ke všemu dvakrát denně, tak to tedy vůbec.

Vyzkoušeli jste už něco z řady Garnier BIO? 

insta @hautebasicsblog



3 komentáře:

  1. Já měla pleťové tonikum a nepoužívala jsem ho každý den, ale třeba jednou za týden a bylo skvělé. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Tieto produkty som ešte neskúšala, ale veľmi ma zaujali. Od Garnier používam tú klasickú ružovú micelárkou, s ktorou som spokojná, ale skúšala som aj iné ich odličovače a absolútne mi nevyhovovali, niektoré ma dokonca štípali a pálili. Tak isto ani ich masky mi príliš nevyhovujú, takže stále som na vážkach ohľadne ich produktov.
    Nicol z World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  3. Premýšlam a zdá sa mi, že som od tejto značky neskušala nič. Ale ten gél by mi podla mna stačil, nakolko ja gély použivam len na čistenie pleti a nie odličovanie oči - na to mám samostatné produkty. A v čisteni pleti u mna vedu práve gély, nemám rada micelárky, čistiace mlieka, či ine produkty, jedine gély.

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)