Pages

Breaking News

DIOR BACKSTAGE FACE AND BODY FOUNDATION

Najít makeup, který by mi vyhovoval, je šíleně složité. Nevím, čím to je, ale většina makeupů mi prostě na pleti nesedí a vypadají tak nějak divně, což zrovna není efekt, kterého bych chtěla dosáhnout. Další problém mám často s odstínem. Některým značkám by někdo měl vysvětlit, co znamená světlý odstín a také by jim měl někdo připomenout, že existují různé podtóny pleti. Takže ne, na lidech, kteří mají žlutý podtón, tak makeup, ač světlý, s růžovým podtónem opravdu nevypadá dobře.

Můj ideální makeup je světlý s podtónem do žluta nebo neutrální, ale v žádném případě ne růžový. Takový, který nesedí na pleti, ale takový, který splyne s pletí a nebude skoro poznat, že tam nějaký makeup je. Měl by být krycí, alespoň středně, a i když si myslím, že to nepotřebuji, tak čím více krycí makeup, tím lépe! Miluji bezchybný vzhled pleti. Pokud nekryje dostatečně v první vrstvě, tak by se měl dát alespoň vrstvit a stále by to nemělo být poznat. Na pleti by měl vydržet většinu dne v přijatelném stavu a pak by minimálně měl jít lehce upravit. Neměl by zvýrazňovat suchá místa na pleti, na která trpím. Ideálně by měl také obsahovat SPF, ale to pro mě není zase tolik podstatné, protože používám krém s SPF a vy byste rozhodně měli také, tak na něj nezapomínejte!

Tak to bylo tolik k mému ideálnímu makeupu a teď se podíváme, jak v testu obstál Dior Backstage face and body foundation.

Tahle kolekce mě zaujala hlavně těmito makeupy a těšila jsem se, až ho vyzkouším. V nabídce mají 40 odstínů a to je už, myslím, slušný výběr! Mají dokonce i různé podtóny a nejsvětlejší odstín je opravdu světlý. Bravo.

Já jsem zvolila hned první odstín a to 0 WARM, což je krásně světlý odstín, který se ukázal jako perfektní match, což jsem upřímně moc nečekala. Super také je, že mi makeup na pleti neoxiduje a barva zůstává po celý den stejná, což se tedy nedá říct o makeupech z běžné Dior kolekce, protože i nejsvětlejší odstíny jsou pro mě tmavé a ještě ke všemu na mně oxidují, takže jsou pro moje potřeby víceméně nepoužitelné a jsem ráda, že tady u toho tomu tak není.

Makeup je celkem tekutý, ale ne moc, ani málo. Dobře se s ním pracuje, jde lehce rozetřít a ani nezasychá hned, takže máte čas ho pořádně zapracovat do pleti. K zapracování makeupu do pleti používám beauty blender, se kterým si skvěle rozumí a spolu tvoří skvělé duo. Finish makeupu bych popsala asi jako sametový. Není mastný a lesklý, ale ani úplně matný. Což asi také vysvětluje to, že makeup absolutně nezvýrazňuje suchá místa na pleti a za to si zaslouží velký palec nahoru. Makeup je potřeba před použitím protřepat a tady mám výhradu k balení. Když ho protřepete a následně otevřete, tak makeup z tuby samovolně začne vytékat, což mě neskutečně rozčiluje a mnohem více bych ocenila, kdyby měl pumpičku.

Má střední krytí a určitě ani neuděláte chybu s tím, když ho budete chtít navrstvit, vytvoříte takové silnější střední krytí, které stále vypadá přirozeně a nebude to téměř na pleti poznat, ale myslím, že plné krytí s ním určitě nevytvoříte, i když se to o něm píše. Nicméně si myslím, že k tomuhle makeupu vám bude stačit dobrý korektor, kterým zakryjete vše, co potřebujete a pomůže vám tak dosáhnout požadovaného stupně krytí.

A jak je to s výdrží? Makeup na mé pleti vydrží kolem 8h +-, což není zase tolik, takže se rozhodně nejedná o žádného držáka, který vydrží v bezchybném stavu celý den a celou noc, což je ale nejspíše způsobeno tím, že se jedná o lehký a hodně tekutý makeup, řekla bych. Pak je potřeba ho lehce upravit, protože se začíná srážet do vrásek kolem pusy. K lepší výdrži si můžete ale samozřejmě dopomoci také dobrým fixačním pudrem a fixačním sprejem, kteří společně zajistí větší odolnost makeupu. 

Celkově jsem s makeupem spokojená a klidně bych si ho koupila znovu, protože je to velmi příjemný makeup na každodenní nošení, který nezvýrazňuje suchá místa a na pleti vypadá přirozeně. Má hezký obal, který potěší oko a navodí vám pocit luxusu, nicméně tomu také odpovídá jeho cena (1120Kč). Pokud vás makeup zaujal, tak ho určitě zkuste, myslím, že nebudete zklamaní, ale pokud nechcete dávat tolik peněz za makeup, vyzkoušejte Fit me od Maybelline, který se prodává v tubě. Mají na drogerii hodně odstínů, i těch světlých, stojí kolem stovky a přijde mi hodně, hodně podobný tomuto. Tak to jen takový malý tip pro vás. 😇

Líbí se vám Dior backstage kolekce? Vyzkoušeli jste už něco? 


insta @hautebasicsblog

Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your feedback! :)