Pages

Breaking News

OBLÍBENÉ PODZIMNÍ RTĚNKY


Rtěnky miluji a mám jich tolik, že bych k jejich spotřebování potřebovala asi tak minimálně pět životů. S každým ročním obdobím rtěnky vždy obměnuji a používám jiné barvy. Které mě baví letos na podzim si povíme v dnešním článku a budu ráda, když mi napíšete, jaké rtěnky jsou vaše oblíbené:)

1) ESSENCE COLOUR BOOST MAD ABOUT MATTE

Velkým oblíbencem a docela i objevem je pro mě tahle matná tekutá rtěnka od Essence. Mám dva odstíny a to odstín 03 wanna play? a 05 dangerously yours. Obě barvy jsou moc hezké a nositelné na každý den. Moc se mi líbí obal, který je u tekutých rtěnek nevšední. Co musím zmínit, tak je i skvělý aplikátor, který je zkosený a velmi přesně se s ním dají vykreslit rty. Na rtech zasychá do matna, ale rty absolutně nevysušuje a není mi na rtěch nepříjemná, což dost tekutých matných rtěnek je. Nikam se neobtiskává, docela dlouho vydrží a pak se ztrácí rovnoměrně. Příjemně voní. Za nějakých 70Kč je to pro mě jedna z nejlepších tekutých rtěnek.

2) GABRIELLA SALVETE MATTE LIPS 
Tuhle rtěnku mám v odstínu 105 that's me! a i když se mi v drogerii zdál cihlový (ale i přesto jsem si ho vzala😅 ), tak v reálu takový naštěstí není. Je to mauve barva, která je sice na rtech docela výrazná, ale pořád nositelná a vypadá skvěle. Rtěnka je docela tekutá, hodně pigmentovaná a dobře se nanáší. Na rtech je sice matná, ale do úplného matu nezasychá a malilinko lepí, ale není mi to nepříjemné a alespoň tak rty nevysušuje a dokonce se ani neobtiskává.

3) REVOLUTION RENAISSANCE LISPTICK
Tohle je moje asi nejoblíbenější klasická rtěnka z drogerie a teď nemyslím pouze tuto barvu, ale tento produkt celkově. Stojí pár korun, má krásný obal a velice příjemnou texturu, která nevysušuje rty. Má polomatný finish, je velmi velmi pigmentovaná, skvěle se na rty nanáší a ani v takovém výrazném odstínu, jako je Cliche, neflekatí, nerozpíjí se, má dlouhou výdrž a pak se vytrácí rovnoměrně. Mám ji ve čtyřech různých odstínech a musím říct, že kvalitou jsou na tom všechny stejně, což je super. Teď na podzim mě nejvíce baví již zmiňovaný odstín Cliche a Takeover.

4) MAC LUSTRE LIPSTICK
Nesmrtelná klasika jsou rtěnky od MAC. Tato je v odstínu Syrup, což je taková růžová s kapkou fialové a je to jeden z mých velmi oblíbených odstínů, který se hodí snad ke všemu. Je velmi příjemná na rtech, nevysušuje je a i když pocitově je to takový balzámek, tak je skvěle pigmentovaná, nikde se nerozpíjí a dobře drží, nicméně deset hodin od ní určitě nečekejte a ani to u takového typu rtěnky není možné.

5) MAYBELLINE HYDRA EXTREME LIPSTICK
Tahle rtěnka má neskutečně hnusný a laciný obal, nechápu, jak tohle vůbec někdo mohl uvést na trh. Rtěnka nikde na sobě nemá ani logo značky a vážně se mi to celé nelíbí, ten obsah si takový obal totiž nezaslouží, protože ten je úplně o něčem jiném a je vážně skvělý, o to víc mě mrzí, že má rtěnka tak šeredný obal. 😃 Dovolím si totiž říct, že je to dupe k předchozí rtěnce od MAC, která je několikrát dražší. A to jak odstínem, tak i texturou. Mám ji v odstínu 210 that's mauvie, což je barva hodně podobná odstínu Syrup, jen je o trošku růžovější. Každopádně, rtěnka má stejnou balzámkovitou konzistenci a i přesto je pigmentovaná, nerozpíjí se, vydrží a stojí pár korun.

6) MAYBELLINE VIVID HOT LACQUER
Tohle není úplně tak rtěnka, jako spíš lesk. Mám ho v odstínu 62 charmer. Je to nude barva s kapkou růžové, takové mám nejraději. Jedná se o lesk, který je neskutečně pigmentovaný, vůbec na rtech nelepí a drží. Ano, je to lesk, takže se obtiskává, ale ne nijak extrémně a i přes jeho leskovou konzistenci vám na rtech vydrží překvapivě dlouho. Na rtech vytvoří velmi lesklý povrch, který rty vyhladí a ty pak vypadají opticky větší. Navíc má zajímavý aplikátor, se kterým je nanášení hračka.


Essence colour boost 03 
Essence colour boost 05
Maybelline vivid hot 62
Gabriella Salvete 105
Mac syrup
Maybelline hydra 210
 Revolution renaissance cliche
 Revolution renaissance takeover

insta @hautebasicsblog

6 komentářů:

  1. Naprosto skvělý výběr rtěnek!

    OdpovědětVymazat
  2. Nad rtěnkama od Gabriella Salvette přemýšlím, hodně chvály jsem na ně četla :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. MAC rtěnky u mě vedou na plné tučné čáře :D na ně nedám dopustit..

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám nějaké rtěnky od Essence, ale víc ni sedly rtěnky od Douglas. Jsou trochu gelové, ale příjemně se nosí. A pak ta nová od Dermacolu.

    OdpovědětVymazat
  5. MAC by som určite rada skúsila. Pre mňa sú top Rimmel lasting finish, ale už ich prestali vyrábať. No a z tých tekutých Maybelline super stay matte ink.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)