Pages

Breaking News

BEAUTY FAVS | OCTOBER

S měsíčníma oblíbencema jsem sice trochu, možná dost, pozadu, ale tak to nevadí, občas to prostě nevyjde tak, jak bych chtěla. Nicméně tu mám pár skvělých produktů, o kterých vám chci určitě něco napsat, tak jdeme na to:

L'OREAL TRUE MATCH FOUNDATION 
Už jsem několikrát psala, že najít nějaký slušný makeup pro mou pleť není vůbec jednoduché a už vůbec ne v drogerii, protože i když bych chtěla nějaké drogerkové makeupy hrozně vyzkoušet, tak jsou barevně úplně mimo a na nějaké míchání odstínu mě úplně neužije. Velkým překvapením proto pro mě byl True Match od L'orealu, který jsem dlouho měla na svém wishlistu, až jsem neodolala. Vybrala jsem si odstín 1N, tedy světlý s neutrálním podtónem. Pro svou pleť bych spíše potřebovala s teplým podtónem, bohužel takový v nabídce nemají nebo se k nám nedováží, nicméně nemůžu říct, že odstínově by to byl nějaký veliký přešlap a makeup byl nenositelný. Když se dobře rozetře, tak splyne s pletí a není to vůbec vidět. Makeup je tekutý a velice dobře se roztírá. V lahvičce obsahuje lehký zlatý shimmer, který pak na pleti není po přepudrování znatelný. Poměrně dobře kryje, řekla bych, že má takové střední krytí, které mi naprosto dostačuje. Na pleti v pohodě vydrží celý den bez nějakých větších úprav. Používám ho teď skoro denně a jsem s ním spokojená. Pokud ho neznáte a najdete svou barvu, určitě se na něj podívejte, stojí za to.

HOMEOPLASMINE
Tenhle zázrak jsem si dovezla z francouzské lékárny a v posledních pár týdnech zachraňuje můj neskutečně odřený nos a nedokážu si představit, jak by teď asi bez téhle mastičky vypadal. Měla by to snad být přírodní vazelína s příměsí nějakých rostlinných extraktů a vážně mi neskutečně pomáhá. Je super i na rty, které vyživí a vyhladí, no a někde jsem dokonce četla, že to někdo používá i jako primer pod makeup. Úplně nevím, jestli bych to chtěla mít na celém obličeji, protože je to celkem hutné a docela ulepené, ale možná to někdy zkusím, protože je to prý tajný tip makeup artistů. 😀

FRANKBODY COFFEE LIP SCRUB
V poslední době jsem si oblíbila na rty hlavně tekuté rtěnky, které dávají rtům pořádně zabrat a tak je potřeba o ně pečovat trochu víc než obvykle. Oblíbila jsem si tenhle kávový scrub, který nádherně voní a rty skvěle obrousí do hladka, takže pak každá rtěnka vypadá skvěle. Má super konzistenci a tak neopadává tolik jako třeba scruby na rty od Lush. 

CATRICE #PEELOFF GLAM LAK
Třpytivé laky na nehtech vypadají skvěle, ale odlakovat vrstvu třpytek už zas tak skvělé není. Proto, když jsem viděla tenhle slupovací třpytivý lak, tak musel být můj. Trochu jsem se bála, že v něm nebude dostatek třpytek, nebo že se s lakem bude slupovat i vrchní část nehtu a nehty se tím budou tak ničit. Ale není to tak a od té doby jsem na nehtech neměla jiný lak. Pro plné krytí dávám dvě vrstvy. Lak trochu déle schne, ale není to nic zas tak hrozného. Pokud lak sami nezačnete odlupovat, tak drží dobře. Pokud se ho rozhodnete sloupnout, tak to jde snadno a musím říct, že mě to docela baví a skoro nedělám nic jiného. Tím jak je lak docela hustý a já si skoro každé dva dny lakuju nehty, tak poměrně rychle ubývá a už ho mám tak z 1/4 spotřebovaný, což se mi snad nikdy u žádného laku nestalo. 😀  Lak mě baví a pokud i vy máte rádi třpytky, tak bude bavit i vás a já budu potřebovat asi ještě i ty zbývající odstíny. 


insta @hautebasicsblog


9 komentářů:

  1. True Match som kedysi používala stááále :) teraz ho nahradil skôr krycí krém, ale ak budem potrebovať narýchlo nejaký makeup, tak po ňom určite siahnem :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Já na odřený nos používám Weledu Skin Food :-)

    OdpovědětVymazat
  3. True Match je klasika, ktorú som používala veľmi dlho a ten lak na nechty je úžasný <3

    OdpovědětVymazat
  4. Ten scrub na rty také používám a je skvělý, hlavně dobře voní :)

    OdpovědětVymazat
  5. peel off lak uplne potrebujem 😍 dakujem za tip!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  6. Makeup mám také a jsem s ním spokojená, ale když mám hodně suché čelo, tak mi to zvýrazňuje šupinky, ale jinak je super.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi odstín laku :) a ten peeling na rty by mě i lákal, pořád nějaký hledám :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  8. Moc mě zaujal ten scrub na rty :) žádný už nemám, tak se zrovna po nějakém koukám..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)