Pages

Breaking News

BLACK DRESS & THE FIRST ISSUE

Yesterday was a very special day to me and I believe not only for me, but all of the fashion enthusiasts - the first issue of Vogue magazine in our country. Finally, after so many years. I couldn't even believe it was happening. But it was, such a happy moment! Hope you got yourself one print too, since it was sold out quite quick. People are now talking about it a lot. Some people like it, some do not. Some are satisfied, some are not. Yes, i could name some thing I don't like about it, but overall I think it is good and i bet it will get only better and better. For this occasion I wore this black striped dress, which are very comfy and looks pretty good, I'd say. First I went for a black leather high heels, but then my feet started to hurt a lot, so I changed them for this classic white Converse. So now tell me, how do you like my outfit and also how do you feel about Vogue in Czech Republic? 

Včera byl pro mě speciální den a věřím, že nejen pro mě, ale pro každého módního nadšence, protože jak jistě všichni víte, včera šlo do prodeje první české vydání Vogue. Konečně po tolika letech spekulací, se přání vyplnilo a máme ho tu. Doufám, že jste si ho všichni stihli koupit! Teď se o něm všude mluví, někdo je spokojený, někdo ne. I já bych dokázala vyjmenovat několik věcí, které se mi na tom nelíbí, ale celkově si myslím, že to není vůbec špatné a určitě to už bude jen lepší a lepší. Pro tuhle příležitost jsem zvolila tyhle černé pruhované šaty, které jsou pohodlné a vypadají dobře. K nim jsem si nejdříve obula černé podpatky, pak mě z nich ale šíleně začaly bolet nohy a tak jsem je vyměnila za klasické bílé Conversky, které jsou snad nesmrtelné a vypadají dobře za každé příležitosti.  A teď mi řekněte, jak se vám líbí outfit, a co si myslíte o Vogue? 




JACQUELINE DE YONG dress
ZARA bag
CONVERSE sneakers
RAYBAN sunglasses
TIFFANY ring

insta @HAUTEBASICSBLOG

2 komentáře:

  1. Šaty jsou nádherné a tobě to sluší. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jsou opravdu krásné, brala bych je všemi deseti :D Ale jelikož jsem těhotná, tak bych potřebovala těhotenský šaty :D Pokračuj dále, dáváš mi spousty inspirace !

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)