Pages

Breaking News

BEAUTY FAVS | AUGUST

Well, the end of the next month is here. I can't even believe, how fast that was. At least there is time for beauty favorites again, so let's see, which are the ones I fell in love with! 

1) La Roche Posay Anthelios Ultra 50+
Never forget to use some good SPF on your face, mainly during the summer and especially if you use some acids on your face, which are very aggressive to your skin. This summer I'm really enjoying this sun cream with SPF50. The cream feels very nice on the skin, it is not greasy, it soaks into the skin pretty well and doesn't make white stains on your face, as some other do. It works also very good under the foundation, so you can use it instead of your usual day cream. I like the pump. It is very comfy to use and I'm okay with two to three pumps for the whole face.

2) H&M mono eyeshadow
Before I left for vacation, I wanted to buy some mono eyeshadow, which would be very shiny and glittery at the same time, because I didn't want to take the whole eyeshadow palette with me. I found this little guy in H&M store and it turned out to exactly what I was searching for. It is in the shade chin chin and it is so pretty. It makes the perfect effect on the eyelids. I put this eyeshadow with wet brush and it is fab. It was only for 170czk, which is such a perfect price for what you get! I guess, they had like 3 more shades, so maybe I might come back to check these.

3) Caudalie Beauty Elixir 
I wanted to try this magical water for a long long time, so I finally got to grab this while in Paris, since this is a French brand. I took the travel size bottle, but now I know, that I have to order also the big one, as I really like it. It has a really fine mist, but I mean really FINE, never seen this before. I absolutely love the smell of this and can't get enough. As the smell is really strong, it refreshes your whole human being, hydrate your skin and make it super glowy. Must have!

4) Maybelline Lash Sensational Mascara
I don't think you really need to spend your money on the expensive mascaras, as in the drugstore you can usually get very similar or the same quality, but the price is not same at all. This mascara is the evidence. If you let it dry a bit, it makes long and curly lashes. It goes off very easily, but don't get me wrong, it will stay on your lashes until you remove it. And the shiny pink packaging is also very cute! 

5) Too Faced Lip Injection Extreme
I really enjoy full lips and as my lips are not super full, I decided to try this lipgloss/serum, which should help to pump your lips, to make them a little bit bigger and fuller. Does it work? Definitely yes. It feels little bit weird on the lips at the beginning, but you can get to it very quickly. I always let it sit on the lips for like a 10 minutes, then wipe it off and then I start applying the lipstick or something. Lips are smooth, fuller and have a visible lip contour.

___________________________________________________________

Tak a máme tu konec dalšího měsíce. Ani nemůžu uvěřit, jak rychle to léto zase uteklo. Nicméně je tu opět alespoň čas na kosmetické oblíbence za srpen, tak se pojďme podívat, jací to jsou.

1) La Roche Posay Anthelios Ultra 50+
Nikdy nezapomínejte používat nějaký ochranný faktor na obličej, hlavně v létě a také pokud na obličej používáte nějaké kyseliny, které narušují povrch kůže a ta je pak ještě mnohem citlivější. Já jsem si tohle léto oblíbila tento krém s faktorem 50+. Krém je na pleti příjemný, není mastný, skvěle se roztírá a netvoří na obličeji bílé mapy, jak to u některých opalovacích krémů bývá. Makeup na něm drží dobře a tak mi klidně nahradí i běžný krém. Také se mi moc líbí pumpičkové balení, které je prostě praktické a na celý obličej mi stačí tak 2-3 pumpičky.

2) H&M oční stín
Než jsem odjela pryč, tak jsem sháněla nějaký mono stín, který by byl hodně třpytivý a lesklý, protože jsem nechtěla s sebou tahat celou paletku stínů, které bych prostě nevyužila. Přesně to, co jsem hledala jsem našla právě v H&M. Je to stín v odstínu chin chin a když jsem si ho vyzkoušela na ruku, věděla jsem, že se mnou musí jít domů. Má nádhernou barvu a na oku dělá efekt, který jsem snad ani od stínu za 170Kč nečekala. Používám ho víceméně na mokro a to, jak se třpytí a leskne je prostě nádhera. Mají, myslím, asi ještě další tři barvy, tak se snad na ně ještě zajdu podívat.

3) Caudalie Beauty Elixir 
Tenhle zázračný elixír jsem chtěla vyzkoušet už pěknou dobu a tak jsem si konečně v Paříži pořídila tohle cestovní balení na zkoušku a už teď vím, že rozhodně potřebuji i to velké, protože jsem si ho vážně oblíbila. Má opravdu jemný mist, který jsem snad nikdy u ničeho jiného nezažila. Absolutně jsem se zamilovala do vůně celé téhle záležitosti. Je silná, mentolová a miluju ji! Je to skvělé osvěžení, protože, věřte, ale tohle vás vážně probudí. Hydratuje pokožku a zanechává ji rozzářenou. Must have!

4) Maybelline Lash Sensational řasenka
Myslím si, že není potřeba utrácet peníze za drahé řasenky, protože se v drogerii dají sehnat podobně nebo stejně dobré, ale cenově už si tak podobné nejsou. Tahle řasenka je toho přesně důkazem. Když ji necháte trochu vyschnout, tak dělá dlouhé, oddělené a natočené řasy. Dobře se odličuje, ale to neznamená, že by nedržela. Navíc miluju ten růžový lesklý obal!

5) Too Faced Lip Injection Extreme
Líbí se mi plné rty, tak jsem se rozhodla vyzkoušet tenhle malý zázrak, který by měl právě rty trochu zvětšit. Funguje to? Ano. Nejprve je to na rtech nepříjemné, ale po chvilce tento pocit ustane a je to v pohodě. Samotný lesk nechávám na rtech tak deset minut, pak ho setřu a nanesu rtěnku. Rty jsou plnější, vyhlazenější a mají viditelnou konturu. Za mě super efekt, bez zbytečných zásahů do těla!



insta @hautebasicsblog


2 komentáře:

  1. Řasenku od Maybelline si každý chválí, taky ji chci někdy vyzkoušet. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ten obal řasenky je fakt dokonalý! Budu jí muset prubnout :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)