Pages

Breaking News

BEAUTY FAVS: FEBRUARY

Další měsíc je pryč a tak je čas na únorové kosmetické oblíbence. Dnes vám chci ukázat celkem čtyři produkty, které mě nadchly a určitě byste o nich měli vědět také!

1) MAYBELLINE Fit me! matte+poreless makeup
Najít takový makeup, který by mi vyhovoval a nebyl odstínem úplně mimo, je pro mě složitý úkol nejen v drogerii, ale i v parfumerii, o to víc mě překvapil tenhle makeup, který je právě z drogerie. Je krásně světlý, nemá podtón do růžova, je strašně levný a na obličeji vypadá skvěle! Velmi dobře se roztírá a nijak zbytečně rychle nezasychá. Má nižší střední krytí, které se mi zdá pro moje potřeby dostatečné. Pokud potřebuji, tak jde i vrstvit, takže bez problému vytvoříte krytí střední. Na pleti mi vydrží celý den bez výrazných změn. Jen si dejte pozor, že nejsvětlejší odstín je tento 110, nikoliv 105!

2) MAYBELLINE Fit me! concealer
Ze stejné řady tu mám ještě korektor, který používám hlavně na zakrytí kruhů pod očima. I přes to, že má velmi lehkou a krémovou texturu, tak obstojně kryje. Splyne s pletí, oční okolí lehce prozáří a neslévá se mi do vrásek, samozřejmě po zafixování pudrem. Mám odstín 15, který je dostatečně světlý a má, řekla bych, trošku takový lososový podtón, což je pro zakrytí kruhů pod očima perfektní! A opět pozor, odstín 15 je světlejší než odstín 10! A nejsvětlejší by měl být údajně 05, který před nedávnem přišel do drogerií.

3) CAUDALIE Grape water
Voda s výtažky z hroznového vína je nejen skvělá na osvěžení během dne, ale používám ji také ráno po nanesení pudru, který pak splyne s pletí. Má hydratační účinky a extrémně jemný rozprašovač, se kterým jsem se snad ještě nesetkala a za který jí patří velký palec nahoru.

4) MARC JACOBS Highliner Gel Eye Crayon
Tužka na oči, která má gelovou texturu, je vysoce pigmentovaná, nanáší se a rozmazává skoro sama, je voděodolná, vysouvací a jako bonus má i krásný obal. Vyrábí se v různých barvách a finiších. Zatím mám jen miniaturku, ale určitě potřebuji plné balení a klidně i více barev. I přes její vyšší cenu, stojí za každou korunu. Jediný mínus je v tom, že se bohužel nedá sehnat u nás, ale až na ni narazíte někde v zahraničí, tak směle do ní. Slibuju, že nebudete litovat. 


A co jste v únoru objevili vy?


insta @hautebasicsblog

1 komentář:

Thank you for your feedback! :)