Pages

Breaking News

BEAUTY FAVS | APRIL

Duben neskutečně rychle utekl, ale musím říct, že jsem si ho pořádně užila! Byla jsem v Londýně a poprvé se také podívala do Barcelony. Obohatila jsem se o nové zážitky a také o novou kosmetiku, kterou vám už brzy ukážu. Taky si tak rádi vozíte kosmetiku ze zahraničí? No ale teď už zpátky k tomu, jakou kosmetiku jsem si oblíbila a ani vám by neměla uniknout!

1) BENEFIT HIGH BEAM
Miluji rozzářenou a rozjasněnou pleť a čím více, tím lépe. Ještě než pleť zapudruji, tak přímo na makeup nanáším právě tenhle tekutý rozjasňovač. Nerozjasní vám pleť na sto metrů daleko, ale vytvoří takový příjemný zdravý lesk, který je pak lehce vidět právě i pod pudrem, který nikdy nevynechávám. Rozjasňovač má velmi příjemnou texturu. Není vůbec mastný nebo lepivý, a tak vám nebude dělat žádnou neplechu.

2) URBAN DECAY HI-FI SHINE LIPGLOSS
Mám strašně suché rty a tak často preferuji lesky na rty než rtěnky, které dokáží často na rtech zvýraznit všechna ta suchá místa. Preferuji ty lesky, které nelepí, jsou na rtech příjemné a ještě jako bonus obsahují plumping složky, tedy složky, díky kterým vám lesk pomůže rty trochu zvětšit. A takový je přesně tenhle lesk od Urban Decay. Nelepí a obsahuje právě olej z máty peprné, který se postará o to, aby se vám rty prokrvily a lehce zvětšily. Lehce také hydratuje, hezky voní a bonusem je ten hezký obal!

3) CLARINS BLUSH PRODIGE
Tvářenky ráda střídám, ale teď už několik týdnů v kuse používám tuhle tvářenku v odstínu 09 golden pink. Je to krásná růžová barva se zlatým sheenem, který se na tvářích ukáže jen na sluníčku. Tahle tvářenka vám udělá přesně takové ty šťavnaté a zdravé tváře. Není přepigmentovaná, takže se s ní skvěle pracuje a na tvářích vydrží v plné kráse celý den. Jediné, co mě na té tvářence štve je to místo na přiložený štěteček, který teda byl úplně hrozný a už ho dávno nemám (nechápu, že si vůbec někdo může myslet, že jsou tyhle aplikátory k něčemu dobré a že se s tím někdo líčí?!), takže teď je tam místo něj prázdné místo a přitom by celé balení mohlo být o několik centimetrů menší. 🙉

4) NARS SOFT MATTE COMPLETE CONCEALER
Kdyby mi někdo pár měsíců zpátky řekl, že někdy budu používat tuhý korektor a ještě ke všemu pod oči, tak bych si klepala na čelo, protože tuhé korektory jsem nikdy nepoužívala. Nevyhovovaly mi, protože byly hrozně suché, takže mi pod očima zvýraznily i to, co tam nebylo. No, jednou jsem dostala chuť vyzkoušet právě tenhle tuhý korektor, ale nevkládala jsem do něj žádné naděje, protože tuhý korektor a ještě ke všemu matný, to nemůže být prostě dobré, pomyslela jsem si, ale šíleně jsem se spletla a už čtyři měsíce nepoužívám žádný jiný korektor. I když se jedná o korektor v tuhé formě, tak není vůbec tuhý, ale příjemně krémový, není těžký a je velmi pigmentovaný. Pod oči ho stačí málo a hezky zakryje vše, co má. Vůbec se pod očima nesráží a neslévá do vrásek, vlastně jako byste ho tam vůbec neměli. Vyplatí se i přes jeho vyšší pořizovací cenu, protože za prvé vám strašně dlouho vydrží - už ho používám několik měsíců a nejsem ani v polovině a za druhé - jeho výkon je natolik dobrý, že si myslím, že vyšší cena je naprosto adekvátní.


insta @hautebasicsblog

2 komentáře:

  1. Ja osobne si nezvyknem nosiť kozmetiku zo zahraničia. Tieto produkty vyzerajú super. Budem veľmi rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog: https://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)