Pages

Breaking News

SKINCARE WISHLIST SS 2019

Jaro skoro klepe na dveře a tak je čas zase na nějaký wishlist, tentokrát zaměřený na skincare, protože té není nikdy dost a v poslední době ji kupuji mnohem raději než makeup, protože bez zdravé a opečovávané pleti na vás nikdy nebude dobře vypadat ani ten nejdražší makeup. ☝🏻

Prvním produktem, který chci už dlouho vyzkoušet a konečně se začal prodávat i v Česku je Lip Sleeping Mask od Laneige. Jedná se o korejskou značku a tahle noční maska, kterou ale můžete klidně používat i přes den pod rtěnku, by měla rty hydratovat a vyhladit. Jestli mi tohle moje suché rty nezachrání, tak už asi nikdy nic. 

Odličování je důležitým krokem ve skincare a určitě byste ho neměli odbývat nebo dokonce vynechávat. Poslední dobou ráda používám k odlíčení oleje a tak mě zaujal tenhle čistící olej Hydra Life Oil to Milk Makeup Removing Cleanser od Dior, který bude na pleti určitě příjemný, díky své textuře, která se z oleje přeměňuje na mléčnou pěnu. 

Další produkt, který mě od této značky momentálně zaujal, tak je Capture Youth Matte Maximizer, což je pleťové zmatňující sérum, které je ze 79 % tvořeno přírodními ingrediencemi a bude skvělé pod makeup na nadcházející jarní/letní sezónu, navíc preferuji matnou pleť před lesklou. 

Také mě zaujal Jade Facial Roller, se kterým byste při pravidelné masáži obličeje měli dosáhnout jasnější, vypnutější a celkově zdravější pleti a navíc chladí, takže by měl pomoci v boji s otoky, ale nejen to. Benefitů nabízí ještě mnohem víc. 

Hodně zajímavým produktem je také Skintune blur od Farsáli. Jedná se o bázi/sérum, které jemně rozostřuje pleť a dá se použít samostatně, pod makeup nebo dokonce i na makeup a jestli bude fungovat tak, jak si myslím, tak to bude takový photoshop v lahvičce, který mi rozhodně nesmí chybět ve sbírce. 

Také jsem si oblíbila značku The Ordinary a další věc, kterou bych chtěla vyzkoušet (a už je na cestě ke mně 🤫 ) je Caffeine Solution 5% + EGCG, což je sérum na oční okolí, o kterém jsem toho přečetla už plno a nejeden člověk ho nazývá "magic potion". Mělo by celkově zlepšit vzhled očního okolí - vyhladit a zesvětlit tmavé kruhy pod očima, díky vysokému obsahu kofeinu, no a přesně to bych potřebovala, tak jsem zvědavá, jak moc zázračné bude. 

Předposlední věcí je ikonický tělový krém Brazilian Bum Bum Cream od Sol de Janeiro. Obsahuje výtažky z guarany, která má zpevňující účinky. Intenzivně pokožku hydratuje, ale není těžký, ani mastný, snadno se vstřebává a krásně voní. 

No a protože péčo o oční okolí není nikdy dost, tak jako poslední tu mám FlashPatch Restoring Night Eye Gel Mask od Patchology, které na mě teď mimochodem útočí ze všech stran. Mezi hlavní účinné látky patří hlavně retinol nebo peptidy, takže věřím, že nějaký rozdíl po použití bude určitě vidět.



Jaká přání máte vy? 
Podělte se o ně v komentářích 💋

insta @hautebasicsblog


4 komentáře:

  1. Brazilian Bum Bum Cream mám také na wishlistu. :-) Jinak moc super tipy :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  2. The Ordinary bych velmi ráda vyzkoušela. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. O nějakém produktu od značky TO přemýšlím :-) slyším na tuhle značku fakt mnoho ohlasů :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. The Ordinary to kofeínové sérum ma tiež láka, len som si istá, že by som to veľké balenie na očné okolie nikdy neminula.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)