Pages

Breaking News

THE ORDINARY - STOJÍ ZA ZKOUŠKU?

Neustále jsem někde četla chválu na produkty této značky, že už jsem to nevydržela a rozhodla se nějaké konečně vyzkoušet na vlastní kůži. Už několikrát jsem pár produktů měla v košíků, ale nikdy jsem je pak nakonec neobjednala, protože se mi moc nechtělo věřit tomu, že něco tak levného by mohlo dělat nějaké zázraky. Navíc vzhledem k tomu, že mají v nabídce hodně různých kyselin a bůh ví čeho a bála jsem se, jak by na ně reagovala moje pleť a tak celkově abych spíš neuděla víc škody než užitku. Zvědavost byla ale silnější a tak jsem přecejen pár produktů objednala a těšila se, až mi balík přijde domů. Objednávala jsem z Asosu a to hlavně proto, protože jsem si objednávala ještě něco jiného a potřebovala jsem splnit limit 30euro, abych měla zdarma poštovné. Pokud ale půjdete primárně objednávat tuto značku, určitě se raději podívejte na beautybay.com, protože tam jsou všechny produkty o něco levnější a mají rozhodně širší výběr než Asos. A co jsem se tedy rozhodla jako první vyzkoušet? A jaké z nich mám dojmy?

Natural moisturizing factors + HA
Jako první jsem se rozhodla vyzkoušet hydratační krém s kyselinou hyaluronovou. Trochu jsem se bála, že bude moc silikonový, že se bude drolit nebo že nebude hydratovat. Prostě jsem nevěřila, že krém za 6 euro by mohl být dobrý, protože takhle málo nestojí skoro ani krém z drogerie a ty mi absolutně nevyhovují. Nicméně jsem ho tedy zkusila a musím říct, že je to hodně povedený krém. Má hutnější texturu, která ale není mastná a velmi dobře se roztírá. Krém nijak nelepí a ani se nedrolí, což se mi u některých krémů stává a úplně to nesnáším. Vytvoří dokonalý základ, na který se pak skvěle aplikuje makeup, jako by to byl nějaký primer. Dokonce bych i řekla, že mi na tomhle krému lépe drží makeup. Nevím, čím to je, ale pokaždé, když mám pod makeupem tento krém, tak mi déle drží a vypadá lépe. Když se večer odlíčím, tak pleť je i po celém dni s makeupem skvěle hydratovaná a jemná na dotek. Trochu mi připomíná krém Total moisture surge od Benefitu, který je výborný. The Ordinary je trochu hutnější a méně mastný, než právě Benefit. I když zase to nechápejte tak, že krém od Benefitu je mastný, není, ale v porovnání je prostě "mastnější". No nicméně chci říct, že mi oba krémy přijdou dost podobné, ale cenově si nejsou podobné ani trochu. Za Benefit 50ml zaplatíte 920Kč, za The Ordinary dáte za 100ml 7 euro a 50 centů, což je přesně 193 korun. Takže místo jednoho 50ml krému od Benefitu byste mohli mít téměř půl litru krému od The Ordinary, haha. Rozdíl v ceně? Obrovský. Rozdíl v účincích? Minimální. Takže pokud nechcete dávat za krém takové šílené částky, tak určitě běžte a vyzkoušejte tento, protože si myslím, že je skvělý a určitě nebudete zklamané. 

Azealic acid 10% suspension
Jak jsem říkala, tak kyseliny jsem nikdy na pleť nepoužívala, nemám s nimi zkušenost a trochu jsem se bála, co mi to s pletí udělá. Je to takový bílý krém, který se dobře roztírá a velmi rychle se vstřebává a zasychá. Vůbec nelepí a nedrolí se. Na pleti vytváří takovou až pudrovou vrstvu, která je příjemná na dotek, ale musím říct, že nikdy jsem nic podobného na pleti neměla a je to fakt zvláštní textura. Když jsem si ho poprvé natřela na obličej, tak jsem zaznamenala, že mám pleť lehce rozzářenou a takovou prostě hezčí na pohled. Jak už jsem říkala, tak jsem měla strach, že mi to bude na pleti nepříjemné a že to bude hodně štípat/pálit, ale vůbec nic takového se nekonalo. Poprvé jsem to použila na noc samotné. Ráno jsem měla neskutečně krásnou pleť a viditelně rozzářenou, což mě šokovalo a vůbec jsem nic takového nečekala. Co jsem byla také ráda, tak že to nijak špatně nereagovalo s mojí pletí a nezaznamenala jsem jediný nežádoucí účinek. Jen jsem měla pocit, že by bylo dobré na to použít nějaký hydratační krém/olej, protože bez něj pleť trošku pne. S olejem se to tedy moc nesnese a začne se to celé strašně drolit. S hydratačním krémem si to ale rozumělo krásně a další den jsem se probudila s ještě hezčí pletí. S každým dalším použitím se mi má pleť líbí více a více a snad nikdy tolik nezářila. Kyselina azelaová navíc vyhlazuej pleť, protože funguje jako jemný peeling a také působí antibakteriálně a protizánětlivě. Je to skvělé a za 6 euro? Absolutní must have. 

AHA 30 % + BHA 2% peeling solution
Jestli jsem něco opravdu chtěla vyzkoušet, tak to byl právě tenhle peeling. Hned na první pohled mě zaujala jeho výrazná červená barva a byla jsem zvědavá, co to s pletí udělá. Je to v podstatě maska, která by neměla být na pleti více jak 10 minut. Je to poměrně dost koncentrované, takže pokud nejste zvyklí na kyseliny, tak by tohle asi neměl být úplně první přípravek s kyselinami, který si na pleť dáte a řekla bych, že to nebude ani moc vhodné pro citlivou pleť. Já, i přesto, že s kyselinami jsem do této doby neměla žádnou zkušenost, jsem to zkusila. 😅 Trošku jsem měla strach, jak dopadnu, ale naštěstí to bylo úplně v pohodě a žádnou reakci jsem na to neměla. Samotná ta vodička je spíše hustší a trochu lepkavá, na pleti víceméně hned zasychá. Nanesla jsem ji v tenké vrstvě na obličej a čekala, co se bude dít. Docela dost mě to ze začátku na pleti štípalo, ale vyloženě nesnesitelné to nebylo. Po chvilce to přestalo a pak už jsem to na pleti vůbec necítila. Po 10 minutách jsem to setřela vatovým tamponkem, šlo to snadno dolu. Po použití jsem neměla pleť nijak červenou ani podrážděnou, ale byla hladká a jemná na dotek zbavená šupinek. Určitě to není věc, kterou byste měli používat denně, ale jen jednou týdně a pak je určitě potřeba používat na obličej nějaké SPF, na to nezapomínejte. Jinak je to určitě dobrý produkt a zařadil se do mé péče. Opět není drahý a výsledky jsou vidět, jen tedy je potřeba s ním pracovat opatrně, jinak byste si mohli poničit pleť.



Pro začátek jsem vyzkoušela tři produkty a se všemi jsem velmi spokojená. Na to, že je to tak levné, tak to své účinky má a jsou vidět, i když jsem tomu na začátku úplně něvěřila. Na cestě už mám nějaké další produkty, tak snad i ty budou minimálně stejně tak dobré jako tyhle a nezklamou. Máte od The Ordinary nějaký oblíbený produkt a který bych podle vás měla zkusit jako další? 



insta @hautebasicsblog

3 komentáře:

  1. Mě tato značka docela dost láká, zatím jsem teda ještě nic nezkoušela. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. O téhle značce jsem už slyšela vícekrát.. Vypadá zajímavě, ale že bych po ní nějak extra toužila, tak to ne :)

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Ich kyselina hyalurónová je dobrá a lacná. Vlastne lacné je od nich asi všekto. Aj kyselina salicylová u mňa niečo robila, len som ju nevedela spotrebovať. Chystám sa na niacinamide so zinkom. Peeling AHA + BHA som skúšala, no nevidela som z neho nejaký super efekt. Avšak The Ordinary je super a opatí sa.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)