Pages

Breaking News

WHITE LACE OVERAL

The summer is gone I guess, but I have for you one more and probably last summer outfit. This look was shot in front of the Notre Dame. Looks pretty cool, doesn't it? Well, eventhough overals are the least practical piece of clothes, I really enjoy wearing them, so you can find lot of different ones in my closet. This time, I chose this white one and I really like the lace details. I decided to pair it with a black crossbody bag and lace Tom's. And I couldn't miss my lovely hat. This summer it was my most favorite accessory! So how do you like it?

Létu už asi odzvonilo, ale i tak tu ještě mám jeden a už asi i poslední letní outfit. Tenhle outfit je focený před pařížskou katedrálou Notre Dame, která je vážně krásná. Ale zpět k outfitu, i přes to, že overal je jedno z nejméně praktických kusů oblečení, tak mě baví natolik, že jich mám doma rovnou několik. Tentokrát jsem zvolila tenhle bílý s krajkovými detaily a k němu zvolila kontrastní černou kabelku a krajkové Tomsky. A určitě nesmí ani chybět klobouk, který jsem si letošní léto oblíbila natolik, že jsem ho téměř nesundala z hlavy. Tak jak se Vám líbí?







more at instagram @hautebasicsblog



1 komentář:

Thank you for your feedback! :)