Pages

Breaking News

KHAKI OVERAL

While visiting Louvre I was so bored and hot, that I decided at least to take some pictures of my outfit. Since in Paris was so damn hot, I tried to wear as little clothes on me as possible. I really love khaki color and this overal is my favorite piece of clothes. If I should name one piece I became addicted wearing, it would be the hat! I absolutely love how it looks, you don't really have to comb your hair and it takes the outfit to whole new level. 😅 While exploring a new city, pair of Nikes is a must! But yes, sometimes I thought that my feet will burn, so next day I changed them for something less comfy, but at least my feet were not about to burn. How do you like it?

Návštěva Louvre mě zas tolik nebavila a bylo mi šílené horko, tak jsem se rozhodla nafotit outfit, který jsem ten den měla na sobě, což mi alespoň trochu zkrátilo dlouhou chvíli. V Paříži zrovna panovala ta šílená horka, takže jsem se snažila mít vždy toho na sobě co nejméně. Tenhle overal je jeden z mých velmi oblíbených kousků a ještě ke všemu je v mé milované khaki barvě. Je pohodlný a má super materiál, takže do těch veder je jako stvořený. Kousek, který jsem si v poslední době hodně oblíbila je klobouk! Myslím, že vypadá naprosto skvěle, téměř se nemusíte česat a ještě ke všemu to každý outfit ozvláštní. 😅  K objevování nového města mi nesměly chybět kecky, nicméně jsem myslela, že mi pak asi shoří nohy, takže jsem další den obula jiné, sice nebyly už tak pohodlné, ale alespoň jsem neměla pocit, že mi vzplanou nohy. Jak se vám outfit líbí?



C&A overal
NIKE shoes
MANGO bag

for more pics visit instagram @HAUTEBASICSBLOG



4 komentáře:

  1. Khaki barvičku já nenosím, ale vypadá skvěle a overal je fakt pěkný :) Sluší ti.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. milujem khaki aj ked mi nesvedci :D ale tebe rozhodne hej! a tiez milujem tvoje tenisky
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)