Pages

Breaking News

DO NOT BUY THIS | 3

Dnes pro vás mám další článek s několika dalšími produkty, které podle mě rozhodně nestojí za nákup a jsou pro mě velkým zklamáním, tak čtěte dál, ať se dozvíte, za co své peníze rozhodně neutrácet.

URBAN DECAY PERVERSION MASCARA
Na tuhle řasenku jsem se hodně těšila, ale jsem z ní akorát tak zklamaná. Mám pocit, že nedělá skoro nic. Výsledný efekt je hodně, hodně přirozený, nicméně já preferuji výrazné, dlouhé a zahuštěné řasy. Řasenka je sice hodně individuální věc a jsou lidé, kterým vyhovuje, ale sama za sebe ji doporučit nemůžu a jsem ráda, že se ke mně dostalo jen tohle malé balení.

ESSENCE UMĚLÉ ŘASY LASH ON LASH OFF
Dlouho jsem chtěla vyzkoušet nějaké magnetické řasy, protože mi to přišlo jako skvělý nápad, ale jsou celkem drahé a neslyšela jsem o nich zase tolik pozitivních ohlasů, tak jsem do nich nakonec nešla. Essence ale přišlo s jejich verzí, která stojí kolem 160Kč a tak jsem se rozhodla dát šanci alespoň těmto a jsem ráda, že jsem nepořídila ty dražší. Přijde mi neskutečně složité je na řasy nandat, vlastně se mi to skoro nikdy nepovedlo, ten proces trvá neskutečně dlouho a ještě ke všemu mi pak ty řasy byly na oku hrozně nepříjemné, takže tohle si rozhodně nekupujte.

NIVEA BODY MOUSSE
Na tuhle tělovou pěnu jsem se strašně těšila. Hezky voní a samotný produkt není špatný. Nelepí, hezky se roztírá a dobře hydratuje, problém je ale v tom, že pěna není pěnou a když se něco jmenuje mousse, tak očekávám, že to bude našlehaná bohatá pěna. Nevím, jestli mám jen vadné balení nebo to tak mají všechny, ale s pěnou tahle věc nemá vůbec nic společného, produkt je celý divně tekutý a všude stříká, takže používání téhle "pěny" akorát tak otravuje.

MARIONNAUD EYE MAKEUP REMOVER
Na tenhle odličovač jsem slyšela chválu a tak jsem se rozhodla ho pořídit, protože zrovna měl nějaký limitovaný obal, který se mi líbil, ale nepřijde mi moc dobrý a hlavně je mi strašně nepříjemný v očích a to bych neřekla, že mám nějak citlivé nebo náročné oči. Navíc si myslím, že ani jeho odličovací schopnosti nejsou bůh ví jak skvělé. Už ho dopotřebuji, jsem skoro na konci, ale určitě to není adept na další balení a myslím, že najdete hned několik levnějších a lepších odličovačů.

NYX GLITTER PRIMER
Docházel mi primer a tak jsem se rozhodla koupit tenhle glitter primer od NYX, ale nejsem s ním zas tolik spokojená. Má super holografický obal, který se mi fakt líbí, ale problém je v tom, že mi na něm samotném vůbec nic nevydrží. Funguje jen v případě, že ho použiju až na stíny, pod kterými je už nějaký funkční primer, pak se na něj třpytky nebo třyptivé stíny hezky nalepí a docela drží, nicméně ale sám o sobě nefunguje.

ESSENCE GLITTER ON GLITTER OFF
Třpytkaté laky miluju a ještě víc, když se dají jen sloupnout a nemusejí se odlakovávat. Tenhle lak má v lahvičce krásnou barvu a moc hezké odlesky, bohužel, abyste to samé, co je v lahvičce, dostali i na nehty, tak byste museli nalakovat asi 150 vrstev, protože lak absolutně nekryje a když už nalakujete několik vrstev, tak se hned zase začne odlupovat, což je škoda, protože jinak je docela hezký.

L'OREAL SILVER SHAMPOO
Fialový šampon, který by měl z blonďatých vlasů odstranit nažloutlý nádech a zanechat studenou blond. Tak za prvé, nemám pocit, že by to nějak výrazně fungovalo a za druhé, ten šampon extrémně, ale extrémně vlasy vysušuje, což na moje zničené a vysušené vlasy je smrtelná kombinace, takže ho nemůžu používat.

ESSENCE EYEBROW GEL
Tahle pomáda na obočí má super barvu a uděláte s ní krásné a přirozené obočí, které vám vydrží celý den, navíc stojí pár korun. To zní dobře, tak proč byste si ji tedy neměli kupovat? Protože ten celý proces, než to obočí vytvoříte, je fakt děsný. Já nevím, jestli jsem koupila vyschlé balení nebo se takhle chová normálně, ale ta hmota je taková suchá, šíleně se drolí a cuckatí, takže než to super obočí vytvoříte, tak vám to zabere plno času a ten čas já ráno vážně nemám a nejsem ochotna tohle peklo s aplikací podstupovat každý den.



insta @hautebasicsblog



16 komentářů:

  1. Děkuju za tento článek. Většinu bych si stejně nekoupila, ale obecně jsou mi sympatičtější články "tohle nepotřebuješ", spíš než "nakup si tohle všechno" :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, díky takovým článkům člověk aspoň něco málo ušetří :D

      Vymazat
  2. Ta pěna od Nivei tak to máš asi vadné balení, protože já ji zrovna mám a pěna je bohatá až moc a je to fakt skvělý produkt :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám zkušenost ani s jedním produktem a jak je vidět, naštěstí :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Tieto články by sa mali na nete objavovať častejšie. Všetci nám len ukazujú tie dokonalé veci, ale tie čo im nesadli málokedy spomenú. Ani jednu vec z tvojho listu som neskúšala a teda asi sa im aj vyhnem.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že se mnohem lépe píše o dobrých věcech, ale je potřeba ukázat i ty špatné :)

      Vymazat
  5. Na tú telovú penu Nivea som sa tešila aj ja! Lenže "našľahaná" bola asi zo dva či trikrát, potom to už bola akási peno-voda T_T ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý článek, já mám tu pěnu od Nivea ráda, ale je pravda že to taky není úplně pěna :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. Tělovou pěnu od Nivei jsem měla a byla super :) žádný problém jako ty jsem s ní neměla.. ale možná jsem jen míň náročná a neměla jsem moc velká očekávání :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné, každý má od různých produktů různá očekávání :D

      Vymazat
  8. Díky za tenhle článek, alespoň se vyhnu dalšímu zklamání s bází od NYXu - HD ani Proof it! mi nesedí a tak trochu jsem přemýšlela o koupi této, ale neudělám to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus bázi od Rimmelu, stojí pár korun a je to zázrak :)

      Vymazat
  9. Sprchové pěny od Nivei mám moc ráda :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  10. Super článok! :) Musím sa priznať, že ani jednu zo spomínaných vecí som ešte neskúšala, každopádne na ten primer od NYXU som počula mnoho chvály, takže som si ho tiež chcela istú dobu kúpiť...:)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  11. Šľahačka do sprchy od Nivea je skvelá, no tieto telové šľahačky asi tak super nie sú.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)