Pages

Breaking News

BEAUTY BAY HAUL


Na Beauty Bay jsem měla košík naplněný už nějakou dobu, ale nikdy jsem reálně nic neobjednala, protože jsem se bála, v jakém stavu by objednávka přišla a nechtěla jsem pak být zklamaná a řešit nějaké reklamace s bůh ví kým. Nicméně, před pár týdny na Beauty Bay probíhaly slevy a vzhledem k tomu, že už tak tam mají celkem příznivé ceny a teď byla na všechno ještě sleva, tak jsem se to konečně rozhodla vyzkoušet a pořídila jsem pár věcí, po kterých jsem už dlouho toužila. Beauty Bay je navíc evropský eshop a tak nehrozí, že byste museli platit clo nebo dph a i doprava je od určité částky zdarma, takže super a jak to dopadlo?

Dodání trvalo asi 14 dnů, přičemž nejvíc času zabralo samotné odeslání balíku ze skladu, ale vzhledem k probíhajícím slevám upozorňovali, že dodací lhůty mohou být delší, takže jsem s tím počítala. Zásilka měla svoje tracking number a balík přišel společností InTime ještě asi o dva dny dříve než ve skutečnosti měl, takže super. Věci dorazily skvěle zabalené, nic se nezničilo a navíc Beauty Bay má neskutečně roztomilé fialové vnitřky krabic se srdíčky! 😅 Takže moje obavy byly zbytečné a všechno dorazilo v pořádku. 

1) THE ORDINARY HYALURONIC ACID + B5, SQUALANE 
Od The Ordinary jsem chtěla vyzkoušet nějaké další produkty a teď s tou slevou nebylo o čem a tak jsem na zkoušku vzala kyselinu hyaluronovu s vitamínem B5, kterou teď na zimu určitě využiju a doufám, že bude dobrá a taky jsem už dlouho chtěla vyzkoušet Squalane, který mě zaujal úplně prvně u české značky Onest, ale je tedy o dost dražší, takže volba byla jasná. První zkusím tenhle a uvidím, jaký bude a jestli má cenu kupovat nějaký dražší. 

2) RCMA NO-COULOUR POWDER
O tomhle pudru už jsem slyšela dost a tak nastal čas ho konečně vyzkoušet. Miluji matnou pleť, ale nemám ráda, když jsou pudry na pleti vidět, vysušují a abyste pleť vůbec zmatnili a dosáhli úplně sametové pleti, potřebujete toho pudru dvacet vrstev.  Jsem neskutečně zvědavá jaký bude, už teď vám ale můžu říct, že to balení je otřesné a musím vymyslet, co s ním. 😃

3) ZOEVA 102 SILK FINISH BRUSH
Dřív jsem na makeup používala jen štětce, pak jsem objevila beautyblender a když jsem znovu chtěla zkusit štětec, tak nevím proč, ale makeup mi s ním nešel nanést a byl vidět každý tah, tak nevím, jestli to tak bylo i dřív a já to neviděla nebo už to jen neumím, nicméně jsem na zkoušku vzala tenhle štětec, o kterém jsem četla samé pozitivní recenze, prý je úplně skvělý, tak doufám, že s ním to půjde o něco lépe.

4) MARIO BADESCU FACIAL SPRAY SET
Teď objevuju všechny spreje a misty na pleť a hrozně mě baví je používat, takže jsem musela vyzkoušet i tyhle slavné Mario Badescu. Koupila jsem tuhle sadu, kde jsou všechny tři druhy, které mají a už jsem je stihla vyzkoušet a zdají se mi jako celkem povedený dupe jednoho dražšího produktu, stay tuned.

5) WET N WILD PHOTO FOCUS FOUNDATION
Na mém wishlistu byl dlouho i tenhle makeup od Wet N Wild, který také dost lidí chválí a tak jsem měla radost, když jsem tam tuhle značku objevila a už brzo vám napíšu, co si o něm myslím.

6) NIOD PHOTOGRAPHY FLUID OPACITY 12 %
Pokud značku Niod neznáte, tak je z dílny Deciem, stejně jako třeba The Ordinary, jen Niod je několikrát dražší. Mají docela zajímavou nabídku, ale nejvíce mě zaujal tenhle rozjasňující fluid, který můžete vmíchat do makeupu nebo do krému a pleť by pak měla vypadat stejně jako po zásahu nějakým snapchat filtrem, tak jsem zvědavá, jak to bude fungovat.

7) REVOLUTION RENNESAINCE LINER
Tyhle linky jsem přihodila do košíku, protože se mi líbil ten obal, který vypadá fakt hezky a ze stejné řady mám ráda ty jejich rtěnky, tak třeba i linky budou stejně dobré.

8) THIS WORKS DEEP SLEEP PILLOW SPRAY
Sprej, který si nastříkáte na polštář a měl by vám pomoci rychleji usnout a celkově zlepšit kvalitu spánku. Doufám, že bude fungovat, protože s blížícím se zkouškovým, které je plné stresu, se bude celkem hodit. 😅

9) BEAUTYBLENDER BEAUTY QUEEN WITH CRYSTAL NEST
No a poslední věc, kterou jsem přihodila do košíku, tak byl tenhle beautyblender se stojánkem, který se u nás vůbec neprodává. Potřebovala jsem totiž něco na stůl, v čem by mohl stát a vypadalo to hezky a tohle bylo přesně ono. Je docela těžký a beautyblender v něm vypadá skvěle.


Objednáváte kosmetiku ze zahraničních eshopů? 

insta @hautebasicsblog


1 komentář:

  1. Ze zahraničních e-shopů neobjednávám kosmetiku, ani jiné věci :-) raději nakupuji na českých e-shopech, i kvůli případné reklamaci.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)