Pages

Breaking News

BEAUTY FAVS: JANUARY

 Dnes vám chci představit moje čtyři beauty oblíbence za leden, tak jdeme na to, protože už teď tenhle článek vychází mnohem později, než jsem plánovala. :D

1) Sally Hansen Hard as nails
Dlouho jsem hledala nějaký podkladový lak, který by mi pomohl s mými neskutečně lámajícími se nehty a našla jsem ho! V drogerii a za pár korun. Lakuji si dvě vrstvy a nosím ho buď samostatně nebo klasicky pod barevný lak. Když ho používám, tak mám nehty opravdu pevnější a nelámou se mi v takové míře, jako když ho na nehtech nemám. Je spíše tekutější, ale to mi vyhovuje a rychle schne.

2) Catrice Camouflage cream
V lednu jsem toho moc kvůli zkouškám nenaspala a tak jsem měla ještě větší kruhy pod očima než mám normálně. S tím mi pomáhal tenhle korektor, který má lososovou barvu a tak se skvěle hodí pod oční okolí, které skvěle rozjasní. Je poměrně tuhý, takže ho stačí maličko a asi to nebude nic pro suché oční okolí, nicméně mně vyhovuje a používám ho každý den. Přes něj vždy nanesu ještě trochu klasického béžového tekutého korektoru a zapudruji. No a stojí asi jen 70Kč!

3) Kiehl's Lip balm
Trpím na suché rty celý rok, ale v zimě ještě o něco více. Vyzkoušela jsem miliony balzámů a žádný mi nedokázal rty zhydratovat tolik, jako tento. Používám ho každý večer v silnější vrstvě a ráno se probouzím s hebkými rty. Také ho ale používám i pod rtěnky. Nanesu trochu na rty a než si udělám makeup, tak se balzám vpije do rtů a následně přebytek otřu do ubrousku. Potom nanesu rtěnku/tekutou rtěnku, která pak na rtech vypadá skvěle a hlavně tekutá rtěnka pak nevysušuje rty tolik, jako normálně.

4) MAC Blot pressed powder 
Tenhle pudr jsem si koupila poprvé před několika lety v Americe, od té doby jsem spotřebovala několik balení. Pak jsem ho chvíli nepoužívala a teď jsem ho znovuobjevila. Perfetkně matuje a zafixuje makeup, který už pak za celý den nemusím nijak opravovat. I když není vyloženě transparentní, tak na pleť se téměř žádná barva nepřenese, což mi absolutně vyhovuje a zanechává photoshopový finish. Má také moc hezké balení i se zrcátkem. Je sice trošku dražší, ale vydrží strašně dlouho a dělá přesně to, co má.

Znáte tyto produkty? Používáte je? 

insta @hautebasicsblog  

3 komentáře:

  1. Ten lak na nehty od Sally Hansen je úžasný:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Podkladový lak od Sally Hansen používám několik týdnů před každou vrstvou barevného laku a jsem s ním také spokojená :)


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. sally hansen hard as nails som používala velmi dlhu dobu a bola som s nim ozaj spokojna po pár mesiaoch mi ale velmi vysusil nechty a tak sa stali krehke a lamave a pokial sa mi lak odlupol tak odišiel aj s vrchnou castou nechtu takze odporúcam olejickovat co to da! :)
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)