Pages

Breaking News

REVIEW: SALLY HANSEN INSTA-DRI TOPCOAT

Ahoj, dnes vám chci dát tip na topcoat, který mi značně usnadňuje život a jsem ráda, že jsem ho konečně po letech zase objevila. Nesnáším, když si nalakuju nehty a pak musím čekat sto let, než lak zaschne. Než totiž zaschne, tak se stačím někde otřít nebo mám na nehtech obtisklý vzorek polštáře a můžu s lakováním začít znovu. No neříkejte, že to taky neznáte! :D 

Pokud se trošku orientujete, tak si určitě vzpomenete na skvělý rychleschnoucí topcoat od značky NYC, který se dal sehnat v Rossmanu, stál asi 60Kč a byl bezkonkurenční, pak ho samozřejmě přestali vyrábět, jako všechny věci, co za něco stojí, a já roky hledala nějaký topcoat, který nebude stát majland a bude schnout. Rychle! Vyzkoušela jsem snad celou nabídku v drogerii a jeden byl horší než druhý a nikdy se mi nepodařilo sehnat nějaký, který by dělal tu stejnou službu. Hodně podobný mu byl jeden od Essence, ale pořád to nebylo ono, až jsem nedávno našla tenhle a pevně doufám, že ho v nejbližší době zase nepřestanou vyrábět.

Mluvím o Insta-Dri topcoat od Sally Hansen a je to takový můj malý zázrak. Samotný topcoat se prodává v papírové krabičce, na které najdete všechny informace, které byste mohly chtít vědět. Uvnitř najdete lahvičku s topcoatem. Lahvička je z červeného skla, jinak obsah je klasicky průhledný, nic co byste nečekaly. Topcoat je tak akorát řídký, takže se naprosto bezproblémově lakuje a na nehtech nedělá nic nežádoucího. Ať už ho nalakujete na jakýkoliv lak, tak téměř ihned zasychá, zatvrdne a už se vám nemůže stát, že si pracně udělanou manikúru nějakým způsobem poničíte. Má super lesklý finish a nehty mi s ním vydrží v pohodě nalakované kolem týdne. Navíc ani po pár dnech nepopraská, jako se mi to stává s jinými topcoaty. Seženete ho v každe drogerii okolo 100Kč a jestli jste ho ještě nezkusily, tak byste určitě měly!

Jaký je váš oblíbený topcoat?




instagram @hautebasicsblog

6 komentářů:

  1. Vďaka za skvelý tip, určite si ho pôjdem kúpiť, nakoľko som stále dobrý topcoat nenašla.
    Klaudy´s enjoyment

    OdpovědětVymazat
  2. Já používala vysoušeč od Miss sporty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá skvěle! Díky za tip! Já jsem nějaký super skvělý top coat zatím nenašla. Tenhle určitě vyzkouším! Konečně nebudu mít po pár minutách otřený lak třeba o oblečení :D
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  4. Je fakt super, ale štve mě na něm, že když jsi v půlce tak začne být nepoužitelný, protože mění konzistenci a začne houstnout. Takže je dobré si ho přelét do menší lahvičky okolo 5 ml :) Jen takový tip :D

    OdpovědětVymazat
  5. Teraz používam Astor Already dry!, ale vadí mi, že sa "sťahuje", zata s ním však lak vydrží. Mala som aj tento SH a tiež mi ku koncu začal hustnúť.

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)