Pages

Breaking News

FOODIE TIP: PIZZA NUOVA

IMG_0363

Ahoj, mám pro vás další článek ze sekce foodie tip. Dnes vám chci představit restauraci Pizza Nuova, kam byste určitě měli zajít a dát si pizzu! Dělají tu nejlepší pizzu, kterou jsem v poslední době jedla. Zvolila jsem Margheritu s houbami a byla skvělá. Těsto bylo křehké a tenké, měla tak akorát opečené okraje, které křupaly a bylo znát, že byly použity kvalitní ingredience. Pizza ale není jediné, co si tu můžete dát. Můžete si vybrat z mnoha druhů těstovin nebo si dát steak. Jako druhé jídlo jsme zkusili Spaghetti all'Ambiente, které byly s kuřecím masem a smetanou. Obě jídla byla skvělá, ale myslím, že ať už si dáte cokoliv, neuděláte chybu. 

IMG_0364

IMG_0377

IMG_0367

IMG_0373

instagram @hautebasicsblog

6 komentářů:

  1. tie fotky sú nádherné a tá pizza vyzerá božsky, hneď si mi narobila chuť !:D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jedlo milujem a pri pohľade na tú pizzu by som si jednu najradšej objednala :D ! xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  3. 6e bych si dneska objednala pizzu? Nejraději mám salámovou. Foodie tipy články jsou super, akorát mě pak vždy štve, když je to někde daleko odemně a já si tam pak nemůžu zajít :D na prd!

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, akurát som dostala chuť na pizzu, i keď ju často nepapám :)

    * Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za tip, vypadá božsky♥

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)