Pages

Breaking News

FAVORITE LIP PRODUCTS


Hezkou neděli! Dnes vám chci ukázat, jaké jsou moje nejoblíbenější produkty na rty. I přesto, že mám ve své sbírce nespočet různých rtěnek a balzámků, tak tyto používám nejčastěji a nejraději. Nejedná se vůbec o žádné přehnaně drahé výrobky, většinu z nich seženete v drogeriích za pár korun. Z toho mám vždycky největší radost, když mi tolik vyhovuje něco, co je neskutečně levné, máte to taky tak? :) Ale teď už k samotným produktům:

1) ESSENCE - PRETTIFYING LIP OIL
Nikdy bych si tenhle olej sama od sebe nekoupila, kdybych neslyšela tolik pozitivních recenzí, protože by mě nenapadlo, že může být tak dobrý. Nejdřív jsem si chtěla koupit ten "originál" od Clarins, ale pak jsem slyšela, že lepí (nesnesu na rtech něco, co lepí) a tenhle je lepší, takže jsem se to rozhodla vyzkoušet na vlastní kůži rty. No, jaký je ve skutečnosti ten od Clarins nevím, každopádně ho už asi ani nepotřebuji. Tenhle olej je super, obsahuje jojobový olej, který vyživí nádherně rty, celkem dlouho na rtech drží a hlavně nelepí. Dá se použít i jako lesk. Stojí asi 60 korun a za mě je to prostě objev! Mají ještě růžový a červený, ten růžový už jsem si koupila a ještě přemýšlím nad tím červeným, jsem hrozná! :D

2) NEUTROGENA - NOURISHING LIPCARE
Nejlepší balzám na rty, který jsem zatím asi zkusila. Dokonce překonal i Carmex a to je co říct. Používám ho každý večer a ráno mám super jemné a hydratované rty. Na to jakou má hydratační schopnost, tak není vůbec mastný. Je matný a nezanechává bílé rty, takže ho občas používám i pod nějakou rtěnku. Tohle je už asi moje 4. balení a to je, myslím, dostatečný důkaz toho, jak moc mi vyhovuje!

3) ASTOR - LIPCOLOR BUTTER MATE
I když značku Astor moc nevyhledávám a není mi bůh ví jak sympatická, tak tohle máslo na rty je mi sympatické moc. I když je matné, tak není vůbec suché, jako matné rtěnky bývají a má neskutečně hedvábnou a příjemnou texturu. Na rtech mi vydrží 5 hodin určitě a vůbec mi nevysušuje rty. Mám ho ještě v růžové a fialové barvě, ale ty nenosím tolik jako tohle nude. Je to taková tmavší nude, ale pořád krásná! Navíc jsem ho koupila asi za 50kč, když se v DM vyprodával Astor, ale určitě bych za něj dala i plnou cenu. 

4) TOO FACED - MELTED
Jsem sto let za opicema a proslavené Melted rtěnky jsem vyzkoušela až nedávno. No nechápu, jak jsem bez nich mohla tak dlouho žít. :D Mají krásné barvy, na rtech jsou příjemné, rty nevysušují a dlouho vydrží. Mají všechno, co od rtěnky očekávám. A navíc ty názvy. Konkrétně tahle se jmenuje Chihuahua a to prostě ve svém životě potřebujete, nebo minimálně já! :D Tohle je miniaturka, ale až ji spotřebuji, tak dám klidně i těch 600 za plné balení, stojí za to!

5) SEPHORA - LIP STAIN
Lehká pěnová konzistence, která zaschne a už se nehne a drží a drží. Je pravda, že tenhle lip stain jako jediný trošku vysušuje rty, ale já ho mám i tak ráda, takže budiž mu odpuštěno. :D Navíc se teď má dostat do Sephory několik nových odstínů, jsem zvědává jaké to budou a určitě nějaký půjdu ulovit!

6) ESSENCE - LONGLASTING LIPSTICK
Od téhle rtěnky nečekejte, že vám na rtech vydrží celý den, ten název longlasting trošku lže, ale je hodně příjemná na rtech, dobře se nanáší, vytrácí se rovnoměrně, nevysušuje rty a navíc ji seženete v různých a na drogerii originálních odstínech. Mám několik barev a každou z nich miluju! Všechny jsou spíše z nude spektra, ale i přesto jsou zajímavé, určitě na ně koukněte, neuděláte chybu.

7) TREND IT UP - ULTRA WEAR NUDE PEN MATTE
Poměrně nedávno přišla do DM značka Trend it up a já přemýšlela, co bych asi tak chtěla zkusit. Zaujala mě tahle matná rtěnka v tužce a je  s k v ě l á. Za prvý, ta barva je přesně ve stylu Kylie Jenner lips, takže to nutně potřebujete mít doma, za druhý, má strašně příjemnou texturu a za třetí, strašně dlouho na rtech vydrží, až mě to samotnou překvapilo a rty nevysušuje. Taky s ní snadno vykreslíte rty a za tu cenu? Šup pro ni.

A jaké rtěnky jsou vaše nejoblíbenější? :)

instagram @hautebasicsblog

20 komentářů:

  1. olej na pery :) to počujem prvýkrát :) a Astor to je aj moja topka :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam najradšej id kozmetiky NYX ale taktiež aj od essence ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že máme stejný odstín u toho máslíčka od Astor i u té Sephora rtěnky (třináctka?). Trent it up mě překvapilo, mám jejich vyšoupávací rtěnku v tužce a ta je nic moc a vysušuje. Ale když říkáš Kylie lips, tak se na ní budu muset podívat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sephora je odstín 06, když jsem si ji tenkrát kupovala, tak zrovna tu 13 vůbec nikde neměli :D

      Vymazat
  4. Love your photos.
    i used and like Melted and Essence lipsticks.
    Follow each other?

    Kathy's delight

    OdpovědětVymazat
  5. Ja najvoac obľubujem akékoľvek NUDE odtieňe a matné rúže. Momentálne mám rada rúže od Catrice z kolekcie ULTIMATE STAY.

    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  6. Balzámek mám ted oblíbený Blistex , ale na neutrogenu jsem také nedávno v lékárně koukalal, rtěnka Trend It Up vypadá dobře asi mrknu

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mam rada NYX a ruže od Catrice :) ale ten olej vyzerá zaujímavo :)
    www.veraparadis.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ty odstíny tho.
    Jsem ještě dál, melted rtěnky jsem ještě nevyzkoušela. Shame.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  9. Bez produktu na rty nevylezu skoro z domu Já mám ráda, rtěnky od Oriflame, Essence. Melted chcu zkusit, vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty odstíny jsou naprosto kouzelné !

    OdpovědětVymazat
  11. Ze zmíněných jsem měla kdysi jen Neutrogena balzám a ten je fajn. Já dávám přednost matným rtěnkám, nejradši mám asi ty z MAC :)

    OdpovědětVymazat
  12. wau otom essence lip oil som ešte nepočula :)

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
  13. Nemám doma ani jeden z týchto produktov, ja mám najradšej len nejaký balzám. Keď už ale použijem rúž, tak najčastejšie matný od značky Jordana Cosmetics :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  14. no ja som tiež riadne za opicami, lebo som melted ešte nevyskúšala, ale vyzerajú skvele :) Super článok
    TheDaniellaBlog

    OdpovědětVymazat
  15. Zbož§ujem produkty na pery a tieto by ma určite tiež nesklamali :) Škoda, že si neukázala aj ako vyzerajú samotné farby

    OdpovědětVymazat
  16. vau, že olej na pery? tak to musím vyskúšať! ďakujem za tip!

    dazzlera.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  17. Přesně moje barevná škála :) Dříve jsem byla na výrazné a hlavně rudé rtěnky, ale v poslední době se ve mně probudila ta pravá "nahatá" bohyně :D Olejíček na rty miluji od Clarins, to je moje srdcovka!

    OdpovědětVymazat
  18. V poslední době, se skoro nelíčím, ale když už tak sahám buď po Essence - All about cupcake, Seventeen- Stay pout a nebo od Nyxu- LaLa, nebo Alabama:) Jinak si brousím zuby právě na Melted od Too Faced, ale zatím jsme si nebyla schopná vybrat. Brala bych většinu:)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)