Pages

Breaking News

FOODIE TIP: WOKIN

Ahoj, dnes pro vás mám tip na jedno skvělé asijské bistro uprostřed Prahy, které jsem nedávno objevila a nebyla tam rozhodně naposled. Pokud si tedy chcete pochutnat na skvělých nudlích a nejen těch, tak čtěte dál.

Bistro se nachází na Národní třídě vedle obchodního centra Quadrio v ulici Purkyňova 74/2, takže ho určitě nepřehlédnete. 



Wokin mě zaujal hlavně svým konceptem, který se v Praze jen tak nevidí. Můžete si tu totiž sestavit jídlo podle svých představ, přesně tak jak to máte rádi. 

Nejprve si vyberete z nabídky několika druhů nudlí nebo rýže, ze kterých si jistě každý vybere. Můžete si dát rýžové nebo vaječné nudle a ani tím nabídka nekončí. Nudle už mají v sobě zeleninový základ, do kterého si pak můžete nechat přimíchat různé druhy masa, krevety, tofu, různé druhy zeleniny nebo houby. Potom si vyberete omáčku. Na výběr máte také z několika různých druhů. Od nepálivých až po extrémně pálivé. A pokud vám ani tohle nebude stačit, můžete si ještě zvolit něco navrch. Od kešu oříšků po sezamová semínka. Na výběr je tu vážně dost věcí, takže věřím, že každý si najde to svoje, co má rád.



Také se mi líbí, že tu nemají obyčejné nápoje, které seženete na každém rohu, ale můžete si dát studené čaje, thajská piva a jiné zajímavé drinky. Samozřejmě nabízejí i vodu. 



Já jsem tentokrát zvolila rýžové nudle s hovězím masem, do kterých jsem si nechala přidat sojové a bambusové výhonky, omáčku jsem zvolila arašídovou, která byla moc dobrá, ale na můj vkus byla trošku ostřejší, takže příště vyzkouším nějakou jinou. Také jsem ochutnala wakame salát, který mi tu také chutnal. Pokud nevíte, o co se jedná, tak je to mořská řasa plná vitamínů a minerálů prospěšných pro lidské tělo. Nakonec jsem ochutnala oba nabízené ledové čaje, jasmínový a vanilkový rooibos, které mohu také jen doporučit.

 Už jste navštívili Wokin? Co si dáváte vy?


5 komentářů:

  1. O Wokinu jsem samozrejme (asi jako kazdy Prazak) slysela, ale zatim jsem ho nevyzkousela. Tva recenze mi dodala ten spravny "kick", abych to rychle napravila, takze minimalne az zacne skola a ja budu mit pauzu mezi prednaskami, Wokin vyzkousim. :)
    Andrea Mokrejšová

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký tip :) Ve wokin jsem ještě nebyla, jedu si klasiku ve Pho na Vinohradech nebo na Letné, ale až pudu kolem, možná se zastavim :)
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
  3. O Wokinu jsem slyšela a už několikrát obdivovala fotky na Instagramu právě z něj, sama jsem tam ale nebyla :)


    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to fakt skvěle, někdy musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  5. to miesto vyzerá super :) takéto nudle by som si hneď dala :) musím ísť opäť do Prahy :)

    www.jeansandtee.com

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)