Pages

Breaking News

BEAUTY FAVS: JANUARY


Hezkou poslední lednovou neděli. :) Je tu už zase konec měsíce a tak pro vás dnes mám, jako každý měsíc, připravený článek s mými oblíbenými produkty, které teď používám každý den a jsem s nimi spokojená. A na co se můžete těšit příští týden? Chystám pro vás nový outfit post, recenzi na Olaplex a dál uvidím, jak na tom budu s časem. Tenhle týden bude totiž strašně náročný, ale to určitě znáte taky, nebo ne?


Poslední dobou jsem si hrozně oblíbila všechno, co dokáže můj obličej rozzářit, aby nevypadal tak unaveně, jako ve skutečnosti je. :D Krémový rozjasňovač Watt's up od Benefitu jsem si koupila před hodně dlouhou dobou, ale vůbec jsem ho nepoužívala. Teď na něj ale konečně přišla řada a je super! Moc se mi líbí jeho champagne odstín, je hezky krémový, dobře se roztírá, neobsahuje žádné agresivní třpytky, ale jen tak jemně se třpytí. To prostě potřebujete.

Pudr Les Beiges od Chanel se tváří jako obyčejný matující pudr, ale rozhodně obyčejný ani matující není. Obsahuje v sobě takové mikro třpytivé částečky, které nejsou na první pohled vůbec vidět, musíte se podívat hodně důkladně. Je hodně jemně namletý, takový příjemně sametový. Když si ho pak nanesete na obličej, tak dělá takový nepopsatelný efekt, který je hrozně nenápadný, ale je tam. Photoshop od Chanelu :D Občas ho používám samotný, ale dost často ho nánáším až na nějaký matující pudr pro efekt.

Nedokážu si představit, že bych si pod stíny nenanesla bázi. Tuhle Shadow Insurance od Too Faced, už používám asi přes dva roky každý den a pořád v tubě zbývá plno produktu. Je vážně skvělá, stíny na ní vydrží celý den a není vůbec drahá. Znáte? Používáte?


Momentálně trpím hrozným nedostatkem spánku a myslím, že v následujících měsících s přibližující se maturitou to bude ještě mnohem horší. Age rewind concealer od Maybelline mi sice spánek nenahradí, ale alespoň bez problému dokáže zamaskovat moje tmavé kruhy pod očima. Jen teda mě štve to balení, mohlo by být o něco lepší a také to, že je nedostupný v Česku, jak už to tak s dobrýma věcma bývá. Jinak je ale super a určitě ho vyzkoušejte, pokud budete mít možnost.

Co jste si v lednu oblíbily vy? :)

PS. nezapomeňte, že se stále ještě můžete připojit do GIVEAWAY !

13 komentářů:

  1. Super věci :) Na ten rozjasňovač od Benefitu jsem koukala,ale řikala jsem si,že nebudu utrácet,ale teď si zas řikám když je na něj tolik chvály :D Age rewind concealer je prostě jednička,sice mi někdy trošku vadí aplikátor,ale i tak je skvělý-hold ve škole dávají zabrat tak potřebujeme něco na zkrášlení :D

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  2. super věci, ten korektor od Maybelline chci hrozně vyzkoušet :-) Jinak já jsem si ještě dlouhodobě zamilovala Gimme Brow od Benefitu :-)

    www.mnerad.com

    OdpovědětVymazat
  3. Watts Up mám taky a je super, ikdyž v poslední době jsem používala spíše jiné rozjasňovače. Shadow Insurance používám už docela dlouho a mám ji ráda, ale poslední dobou mi přijde, že se mi stíny začínají nějak slévat.. Tak možná příště zkusím jinou bázi :)

    OdpovědětVymazat
  4. aj ja chcem ma takých obľúbencov, len nemám toľko peňazí :D u mňa to je parfém Si a telový olej kneipp :))

    OdpovědětVymazat
  5. nejlepší je prostě ten korektor, jen škoda, že ho neprodávají v ČR :)) ještě že máme z UL tak blízko Německo :))

    Style Solution

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné produkty. Poslední produkt u nás snad ani člověk nesežene ale viděla jsem ho v zahraničí. Celkem mě láká ta báze pod oční stíny. Jinak můj oblíbený produkt za leden je asi čistící krém/gel od Freemana s minerály z mrtvého moře.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mám bázi od Too Faced a je nejlepší, kterou jsem kdy měla. Ten rozjasňovač jsem viděla v akci a bohužel je naprosto neodolatelný :D

    OdpovědětVymazat
  8. hrozně bych chtěla vyzkoušet ten korektor od maybelline :) http://secret-diary-of-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. ten Chanel púder už viac ľudí chválilo, patrilo by sa ho skúsiť :)

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
  10. Z toho korektoru jsem si sundala tu houbicku a vesele dal pouzivam :-), ale teda ja mam ten tmavsi odstin, takze vlastne ceka na leto :-) Chanel pudr - zavidim, jen nevim, jestli se "vyplati"... a hlavne mi nerikej ze jo, jinak moje nakupni horecka neklesne a wish list se rozroste :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Super článek. :)
    Prosímtě, kde jsi sehnala ten Maybelline korektor? Já jsem ho nikde v DM ani v Rossmannovi nenašla...

    Nikola
    Nicol's View

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby sis článek přečetla, zjistila bys, že jsem psala, že je v Česku nedostupný. ;) Mám ho z Německa.

      Vymazat

Thank you for your feedback! :)