Pages

Breaking News

FALL WISHLIST

CZ
Podzim už pomalu klepe na dveře a v obchodech už můžeme vidět první podzimní kolekce, takže je nejvyšší čas se zamyslet nad tím, jakými kousky byste chtěli zaplnit svůj šatník na novou sezónu. Já jsem nad tím popřemýšela a sestavila jsem podzimní wishlist, na kterém jsou věci, které bych si opravdu přála a chtěla jimi obohatit svůj šatník. Všechno, co tu vidíte, tak jsou kousky z nynějších kolekcí, takže by měly jít i bez problému sehnat. Doufám. Všechno to jsou opět takové basic kousky v neutrálních barvách. To jsem prostě já. Takže co bych si přála?

Kostýmové úzké kalhoty
Toužím po podobných už delší dobu a teď jsem na ně narazila v Mangu. Musím se tam co nejdřívě vydat a vyzkoušet si je. Budou super se sakem, ale i s křivákem!

Kožená bunda
Křivákem nemůžete nikdy nic zkazit. Dá se nosit snad úplně ke všemu a vypadá prostě skvěle. Pokud bych si měla vybrat jednu bundu, kterou bych měla nosit do konce života, byl by to nejspíš křivák. Tenhle vypadá skvěle, je kožený a seženete ho v Zaře.

Jednoduchá trička
Tyhle trička mám nejraději. S nápisem, bez nápisu, proužkovaná. Jakákoliv. A hlavně když jsou z dobrého materiálu. Bohužel trpím nedostatkem takových triček, takže bych si ráda pořídila nějaká v neutrálních barvách a také nějaká s nápisem.

Kozačky
Tyhle boty mě zaujaly na první pohled. Ne že bych slepě následovala každý trend, co se objeví, ale třásně a nízké podpatky mě zrovna zaujaly a líbí se mi to. Jsou zajímavé a zároveň nepřeplácané a to se mi líbí. Jsou opět ze Zary a jestli budou na noze pohodlné a budou dobře sedět, tak budou moje.

Bodycon sukně
Sukně nosím ráda a poměrně i často, ale moc jich nemám. Ráda bych si pořídila šedivou a klidně ještě v nějaké další barvě. Problém ale je, že nikdy v obchodě nemají tu správně šedou. 

Klobouk
Absolutně jsem se zamilovala do klobouků. Podle mě to dokáže každý outfit vyzdvihnout a dostat úplně na jinou úroveň. Tenhle je z H&M a už ho tam mají dlouho, několikrát jsem si ho už zkoušela, jen jsem si jím nikdy nebyla jistá. Teď už ale jsem. A musím ho prostě mít.

Maxi šála
Obrovské šály jsou mým musthave, protože je mi neustále zima a tyhle šály dokážou člověka perfektně zahřát. Nedokážu si bez nich představit podzim a ani zimu. Začínám je nosit hned, jak začne být chladno a sundavám někdy na jaře. Konkrétně tahle je ze Zary. Doma už jednu takovou mám z loňska a je skvělá. Ráda bych sehnala ještě šedivou.

Dlouhá vesta
Dlouho jsem si myslela, že ji nepotřebuji, ale dospěla jsem k názoru, že bych si ji hodně ráda pořídila. Když je tepleji, dá se nosit jako šaty a vypadá to skvěle a teď na podzim bude perfektní na vrstvení.

Krajkovaná podprsenka
Takovéhle podprsenky se mi začínají líbit čím dál častěji a až natrefím na nějakou hezkou, tak si ji určitě pořídím. Hezky bude vypadat i pod nějakými průhlednějšími topy.


EN
Fall is slowly knocking on the door and we can see the first fall collection in the stores, so it is the right time to think about the pieces, you would like to have in your closet for the new season. I was thinking a bit about it and made this fall wishlist, which contains pieces, I would really wish to have in my closet this fall. Everything what you can see here, is clothes from actual collections, so there should not be any problem getting these. I hope. As usual, basic pieces and neutral colors rule. That's just me. So what would I wish?

Costume trousers
I desire similar trousers for so long.Now I finally found them in Mango, but first I gotta try them in the store. It will look great with a blazer, but also with a biker jacket!

Leather biker jacket
You can never go wrong with a leather biker jacket. You can combine it with almost everything and it looks just great. If I should choose only one jacket, which I would have to wear to the end of my days, I would definitely go for biker jacket. This one looks fab, it is leather and you can get it from Zara.

Basic t-shirts
These kinda t-shirt I like the best. Graphic ones, basic ones, striped ones. Whatever. And especially when it is from good material. Unfortunately I have lack of this kind of t-shirts, so I would like to get some in neutral colors and also some graphic ones.

Boots
These boots were just love at first sight. I don't blindly follow every fashion trend, which comes out, but fringe and low heels are the ones, that I do like. The boots are interesting, but not tacky. It is again from Zara and if they are comfy on the feet and fit good, they will be mine.

Bodycon skirt
I like wearing skirts and I wear them kinda often, but I don't have many. I would like to buy a grey bodycon skirt and also in few more different colors. The problem is that they never offer the right grey color.

Hat
I absolutely fell for hats. I think that only a hat can level up your outfit and make it just better. This one is from H&M and I have seen it many times before, also tried it few times, but I wasn't sure about it. Now I am. And it is a musthave for me now.

Maxi scarf
Maxi scarfs are my musthave, beacuse I am always cold and these scarfs can warm you up. I really can't imagine fall and winter without it. I start wearing them when the cold days come and take down in spring. This actual one is from Zara. I have a similar one at home from the last year collection and it is awesome. I would like to buy also a grey one.

Long vest
I thought for a long time that I don't need it at all, but now I know that I definitely need it in my life. On warm days, you can wear it as a dress and it looks so fab and in autumn it will be perfect for layering.

Lace bra
I kinda like these bras more and more every day. When I find in the store a bra I like, I will definitely buy it. It will look nice under some see-through tops.


1 komentář:

  1. wishlist som robila aj ja včera ! :) nejaké nové vecičky sa zídu na jeseň :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Thank you for your feedback! :)